مضرات و فواید کرم مرطوب کننده

در واقع از بین بردن خشکی و چربی پوست کار سادهای است و با رعایت کردن چند نکته پس از مدتی به پوست دلخواه دست پیدا میکنید. پس با انتخاب یک مرطوبکننده مناسب قدم بزرگی در زیبایی چهرهتان بردارید. بنابراین استفاده از این محصولات، اهمیت بسیار بالایی در حفظ سلامتی پوست دارد.

اما هرکدام به شکلی متفاوت این عمل را انجام میدهند. جالب است بدانید در کشور ما ایران به دلایل اقلیمی و ژنتیکی یکی از مشکلات پوستی، چربی بیش از حد آن است که در این میان انتخاب نادرست محصولات مراقبت از پوست دائما به این مشکل دامن میزند و افرادی را که پوستی چرب دارند، نسبت به محصولات مراقبت از پوست بی اعتماد میکند.

یکی از این روشها استفاده از کرم مرطوب کننده و کرمهای ضد آفتاب در طول روز است. آیا استفادهی بیش از یکبار در طول روز از مرطوبکنندهها مضر است؟ برای درمان پوست خشک باید از مرطوبکنندههای قویتر و کمی سنگینتر استفاده کنید تا تاثیرشان بر روی پوست شما بیشتر باشد و رطوبت از دست رفته را به پوست شما بازگردانند. برای تاثیرگذاری بیشتر کرم بهتر است برای پوست بدن از کرمهای مخصوص مانند لوسیون بدن و کرهی بدن استفاده کنید. نحوهی استفاده از مرطوبکننده به چه صورت است؟ فرمولاسیون کرمهای مرطوبکننده صورت معمولا به صورتی است که فقط برای پوست صورت مناسب است.

آیا میتوان از کرمهای مرطوبکننده صورت بر روی پوست بدن هم استفاده کرد؟ کمی از کرم را روی انگشتان خود زده و سپس به آرامی روی پوست گردن و صورت به صورت دورانی ماساژ دهید. منافز باز، آکنه و جوشش های سر سیاه بیشتر در پوست های چرب دیده می شوند.در این موارد باید محصول مخصول پوست چرب استفاده شود، در غیر اینصورت چربی اضافی بر روی پوست باقی می ماند و منافذ باز پوست را می بندد که باع تحریک پوست و ایجاد آکنه می شود به همین دلیل افرادی که پوستشان چرب است باید از کرم مرطوب کننده فاقد چربی استفاده کنند تا منافذ پوست مسدود نشود.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کرم مرطوب کننده ویتامین ث لطفا از سایت ما دیدن کنید.