مقامات عالی رتبه انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 امن ترین در تاریخ ایالات متحده را تایید می کنند

ائتلافی از مقامات فدرال و ایالتی ایالات متحده می گویند که آنها هیچ مدرکی مبنی بر خدشه دار شدن یا تغییر آرا در انتخابات ریاست جمهوری هفته گذشته ندارند ، و ادعاهای بی اساس در مورد کلاهبرداری گسترده رئیس جمهور دونالد ترامپ و بسیاری از طرفداران وی را رد می کنند.

بیانیه، توسط مقامات دولتی و صنعتی که امنیت سایبری انتخابات را هماهنگ می کنند ، انتخابات 3 نوامبر را به عنوان انتخابات امن در تاریخ آمریکا شیپور زد.

این به منزله مستقیم ترین تکذیب تلاش های تاکنون آقای ترامپ برای تضعیف یکپارچگی مسابقه بود و اظهارات مکرر کارشناسان انتخابات و مقامات ایالتی در هفته گذشته مبنی بر روند صحیح انتخابات بدون بی نظمی گسترده را تکرار کرد.

یک رقیب منتخب جمهوری خواه در سمت راست مراقب بازرسان انتخابات هنگام بررسی آراot در هنگام شمارش آرا در ساعات اولیه صبح در هیئت شمارش مرکزی در دیترویت است. (عکس AP / دیوید گلدمن)

در بیانیه آمده است: “در حالی که می دانیم ادعاهای بی اساس و فرصت های زیادی برای اطلاعات غلط در مورد روند انتخابات ما وجود دارد ، اما می توانیم به شما اطمینان دهیم که از امنیت و سلامت انتخابات خود نهایت اطمینان را داریم و شما نیز باید”.

“هنگامی که س haveالی دارید ، هنگام اداره انتخابات ، به عنوان صداهای قابل اعتماد به مقامات انتخابات مراجعه کنید.”

این توزیع توسط آژانس امنیت سایبری و زیرساخت های امنیتی توزیع شد ، که پیشتاز تلاش های حفاظت از انتخابات فدرال بود و توسط مدیر آن ، کریس کربس ، توییت شد.

ساعاتی قبل ، او موضوع داستان رویترز بود که می گوید او به همکارانش گفته بود انتظار دارد توسط آقای ترامپ اخراج شود.

آقای کربس در توییتر بارها و بارها ابراز اطمینان کرده است که به آمریکایی ها اطمینان می دهد که انتخابات امن است و آرا their آنها شمارش می شود.

وی نوشت: “آمریكا ، ما به امنیت رای شما اعتماد داریم ، شما نیز باید”.

رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ. (عکس AP / پاتریک سمنسکی)

نویسندگان بیانیه گفتند که آنها هیچ مدرکی مبنی بر حذف یا از دست دادن رای گیری در سیستم رای گیری ، تغییر آرا یا به هر طریقی خدشه دار شدن ندارند.

آنها گفتند كه تمام ایالت های دارای نتایج نزدیك دارای سوابق كاغذی هستند كه به شما اجازه می دهد تا در صورت لزوم بازشماری مجدد هر برگه رأی و “شناسایی و اصلاح خطاها یا اشتباهات” انجام شود.

در بیانیه آمده است: “انتخابات 3 نوامبر امن ترین انتخابات در تاریخ آمریکا بود. در حال حاضر ، در سراسر کشور ، مقامات انتخابات قبل از نهایی شدن نتیجه ، کل روند انتخابات را بررسی و بررسی می کنند.”

این پیام کاملاً در تضاد با ادعاهای بدون پشتوانه آقای ترامپ درباره کلاهبرداری و مشکلات گسترده ای است که وی اصرار دارد می تواند روی کل آرا affect تأثیر بگذارد.

مسائلی که ستاد انتخاباتی آقای ترامپ و متحدانش به آن اشاره کرده اند در هر انتخابات معمول است: مشکلات مربوط به امضاها ، پاکت نامه های پنهانکاری و علامت های پستی در برگه های رای گیری از طریق نامه های پستی ، و همچنین احتمال وجود تعداد کمی از آراots در اشتباه یا از دست رفتن.

رئیس جمهور منتخب جو بایدن. (AP)

با توجه به اینکه جو بایدن دموکرات با اختلاف زیادی در ایالت های مهم میدان نبرد آقای ترامپ را رهبری می کند ، هیچ یک از این مسائل تاثیری در نتیجه انتخابات نخواهد داشت.

مبارزات انتخاباتی آقای ترامپ همچنین با شکایت از اینکه ناظران نظرسنجی آنها نتوانسته اند روند رأی گیری را موشکافی کنند ، چالش های قانونی را آغاز کرده است. بسیاری از این چالش ها توسط قضات برطرف شده است ، بعضی از آنها ظرف چند ساعت پس از تشکیل پرونده است. باز هم ، هیچ یک از شکایات هیچ دلیلی بر تأثیرگذاری نتیجه انتخابات نشان نمی دهد.

حامیان رئیس جمهور منتخب ایالات متحده جو بایدن و همسر نامزد وی معاون منتخب رئیس جمهور کمالا هریس برای سلفی گرفتن در نزدیکی حصار امنیتی در ضلع شمالی کاخ سفید ژست می گیرند

جمعیت زیادی بیرون کاخ سفید جمع می شوند

نویسندگان این بیانیه شامل روسای انجمن ملی مدیران انتخابات ایالتی و انجمن ملی دبیران امور خارجه – که انتخابات را در سطح ایالت برگزار می کنند – و کمیته اجرایی شورای هماهنگی دولت و صنعت که شامل همه فروشندگان عمده تجهیزات رای گیری است .