مقامات می گویند که فصل آتش سوزی در NSW به پایان می رسد اما خطر همچنان وجود دارد

مقامات می گویند مارس شلوغ ترین ماه فصل بود و آتش نشانان به بیش از 2800 حادثه پاسخ دادند که “تقریبا 50 درصد از کل هکتارهای سوخته در کل فصل آتش سوزی را تشکیل می دادند”.

اگرچه این فصل رسماً به پایان رسیده است، مقامات می گویند که این خطر اگرچه کاهش یافته است، اما همچنان ادامه دارد.را

آتش نشان
اگرچه این فصل رسماً به پایان رسیده است، مقامات می گویند که این خطر اگرچه کاهش یافته است، اما همچنان ادامه دارد.را (یک آتش در داخل، کانال 9)

راب راجرز، کمیسر NSW NSW، گفت: «ما در اواخر فصل شاهد افزایش فعالیت بودیم، با آتش‌سوزی‌های قابل‌توجه در نارابری، موجی و Upper Lachlan LGA».

در طول فصل، آتش نشانان روی بیش از 24800 آتش سوزی بوته ها و علف ها کار کرده اند که بیش از 116000 هکتار را سوزانده است.

ما همچنین شاهد تلفات هشت خانه، 15 ساختمان و صدها دام در میان آتش‌نشانی بودیم، اما صدها خانه و ساختمان دیگر به دلیل اقدامات آتش‌نشانان و زمین‌داران نجات یافتند.

مقامات می گویند مارس شلوغ ترین ماه فصل بود. (RFS)

“در حالی که فصل آتش سوزی بوته ها به پایان رسیده است، این بدان معنا نیست که خطر آتش سوزی وجود دارد، زیرا تغییر از آب و هوای مرطوب اخیر به شرایط خشک تر در بسیاری از ایالت NSW دیده می شود.”

راجرز گفت که زمستان گرمتر از حد متوسط ​​می تواند در ماه های آینده برای ایالت دردسر ایجاد کند و ساکنان باید در حالت آماده باش بمانند.را

وی گفت: با پیش بینی زمستان گرم و خشک، خطر واقعی وقوع آتش سوزی در ماه های سرد امسال وجود دارد.

مالکان زمین باید تعهدات خود را در صورت انجام سوختگی بدانند و هزینه های آن را در صورت انجام کار اشتباه بدانند، اما مهمتر از همه، اگر آتش سوزی از کنترل خارج شد، مطمئن شوید که بلافاصله آن را به تریپل صفر (000) گزارش دهید.

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.