مهاجر 72 ساعت در هفته بدون دستمزد برای شرکت نیوزلند کار می کرد

یک مهاجر تازه وارد به نیوزلند روزها 12 ساعت، شش روز در هفته کار می کرد و هیچ دستمزدی دریافت نمی کرد، در حالی که شرکت استدلال می کرد که او یک “داوطلب” بود.

هسول یوک در سال 2019 از کره جنوبی به نیوزلند آمد، زیرا همسرش در حال تصدی سمت کشیش در Trust کلیسای عطر عیسی مسیح بود.

پس از اینکه دو کارگر مهاجر آسیب پذیر مورد استثمار قرار گرفتند، متولیان کلیسا – که شامل ویکتوریا جئون، پارک آکا جونگ آی بود – در ماه آوریل 164000 دلار نیوزلند (153477.76 دلار) جریمه شدند.

زنی 72 ساعت در هفته بدون دستمزد برای یک شرکت نیوزلند کار می کرد. (چیز)

جئون همچنین تنها مدیر و سهامدار شرکت Elev 8 بود که کسب‌وکارهایی به نام آکادمی مراقبت از پوست Elev 8 و کلینیک زیبایی، K-Beauty و Elev 8 Toning Table Center در مکان‌های تجاری در خیابان پرنسس و همچنین Moray Pl در Dunedin را اداره می‌کرد. .

قبل از اینکه یوک و خانواده اش در 16 آوریل 2019 به نیوزلند برسند، جئون به او پیشنهاد کرد که دوره ماساژ را بگذراند. با وجود نداشتن ویزای کار، جئون به او گفت که باید تا زمانی که ویزای شوهرش تایید شود، کار کند.

گفته می‌شود که شرکت یوک را استخدام کرده است که هر دوشنبه تا شنبه بین 22 آوریل تا 8 ژوئن 2019 (42 روز کاری) به مدت 12 ساعت در روز کار می‌کرد و برای هیچ یک از کارهایش یک دلار هم حقوق دریافت نمی‌کرد.

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.

وظایف کاری او شامل تمیز کردن و تنظیم محل هر روز صبح، شستن ملحفه و حوله و انجام ماساژ بود.

به سرعت به تصمیم تازه منتشر شده توسط اداره روابط استخدامی (ERA)، که در آن محاسبه کرد که یوک 8920.80 دلار نیوزلند (8348.44 دلار) و همچنین 318.60 دلار نیوزلند (298.16 دلار) برای کار در تعطیلات رسمی و 790.13 دلار نیوزیلند بدهکار است. (739.44 دلار) برای پرداخت نهایی تعطیلات، به اضافه بهره.

در این تصمیم همچنین اشاره شد که شرکت سوابق برخی از دیگر کارمندان خود را نگه نمی‌دارد، در حالی که شرکت استدلال می‌کرد که یوک به عنوان یک “داوطلب” کار می‌کرد و هرگز کارمند نبود.

مشاغلی که بیشتر در معرض خطر جایگزینی با هوش مصنوعی هستند

این موضوع در اواخر سال 2019، پس از دریافت شکایات سازمان مهاجرت نیوزلند و بازرسی کار از شرکت و مدیر، مورد بررسی قرار گرفت.

بازرس کار از هر دو طرف خواست تا لیستی از کارکنان شرکت شاغل در بین ماه مه 2017 تا ژانویه 2020 را ارائه کنند که شامل قراردادهای استخدامی، سوابق دستمزد و سوابق تعطیلات برای برخی از کارمندان می شود.

بعداً مشخص شد که Elev 8 Global قانون حداقل دستمزد، قانون تعطیلات و قانون روابط استخدامی 2000 را نقض کرده است و مطابق با ذکر شده در بالا مسئول مجازات است، در حالی که Jeon به عنوان فردی که در این تخلفات دخیل است مسئول است.

هنوز مجازات ها تعیین نشده بود، در حالی که هزینه ها محفوظ بود.

این مقاله در ابتدا در ظاهر شد چیز و با اجازه در اینجا بازنشر می شود