ناظر انتخابات می گوید هیچ مدرکی در مورد ادعاهای کلاهبرداری دونالد ترامپ وجود ندارد

رئیس یک هیئت بین المللی نظارت بر انتخابات آمریکا می گوید تیم او هیچ مدرکی برای پشتیبانی ندارد رئیس جمهور دونالد ترامپ ادعاهایی در مورد ادعای کلاهبرداری مربوط به آرای غیابی از طریق نامه الکترونیکی.

مایکل گئورگ لینک ، یک قانونگذار آلمانی که رئیس مأموریت ناظر سازمان امنیت و همکاری در اروپا است ، روز پنجشنبه به پخش کننده تلویزیونی عمومی آلمان در rbb گفت که “در روز انتخابات خود ما نمی توانیم تخلفی را در محل های رای گیری ایالات متحده مشاهده کنیم.” ملاقات کرد.

برگه های رای گیری
کارگران انتخابات شهرستان چستر رای گیری نامه های پستی و غیابی برای انتخابات عمومی سال 2020 در ایالات متحده را در دانشگاه وست چستر ، 4 نوامبر 2020 ، در غرب چستر ، پنسیلوانیا انجام می دهند. در حالی که نتیجه مسابقه ریاست جمهوری ایالات متحده در روز چهارشنبه همچنان در هاله ای از ابهام بود ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا و هوادارانش اطلاعات نادرست آنلاین را درباره رای گیری غیرحضوری و ارسال نامه الکترونیکی غیرقانونی در ویسکانسین ، میشیگان و پنسیلوانیا کشف و پخش کردند. (AP)

آقای لینک گفت که او از ادعای آقای ترامپ در مورد تقلب در آراal پستی “بسیار متعجب” شده است زیرا ایالات متحده سابقه طولانی در این روش رأی دادن به قرن نوزدهم دارد.

آقای لینک به rbb گفت: “ما این موضوع را بررسی کردیم. هیچ نقض قانونی مشاهده نکردیم.”

وی گفت که نه ناظران انتخابات ایالات متحده و نه رسانه ها هیچ شواهدی از تقلب پیدا نکردند ، اگرچه تیم OSCE در روز چهارشنبه نگرانی های طولانی مدت در مورد حق رای دادن برخی از رای دهندگان و اثرات مخدوش قوانین مالیه تبلیغات انتخاباتی را تکرار کرد.

آقای لینک گفت که برخی از موارد اشتباهات وجود دارد “اما هیچ گونه تداخل سیستمی یا حتی دستکاری در رای گیری های پستی وجود ندارد.”

رئیس جمهور دونالد ترامپ صبح زود چهارشنبه 4 نوامبر در اتاق شرقی کاخ سفید در واشنگتن صحبت می کند. (عکس AP / ایوان ووچی)

وی در اولین پیام رئیس جمهور در روز پنجشنبه ، توییتی درست بعد از ساعت 9 صبح به وقت ET ، پیش از روزی که انتظار می رود چندین ایالت مهم رای بیشتری را منتشر کنند که می تواند سرنوشت انتخابات را تعیین کند ، بار دیگر خواسته خود را برای “توقف تعداد!”

آقای لینک درباره تلاش های قبلی آقای ترامپ برای جلوگیری از شمارش آرا گفت: “این چیزی است که لازم است توصیف شود یک تابو شکنی است.”

“وی نه حق و نه امکان انجام این کار را دارد. مسئولیت شمارش منحصراً بر عهده ایالتها است.”

سازمان امنیت و همکاری مستقر در وین ، که ایالات متحده عضو آن است ، مأموریت های ناظر را در انتخابات مهم در تمام کشورهای عضو خود انجام می دهد.

– گزارش شده با آسوشیتدپرس