نیروهای ADF پیش از اولین ورودهای بین المللی به ویکتوریا می رسند

ویکتوریا در حال آماده سازی برای راه اندازی دومین سیستم قرنطینه هتل خود با 100 سرباز ارتش آزاد برای گذراندن دوره آموزش اولین ورودهای بین المللی ایالت در روز دوشنبه است.

سیستم قرنطینه هتل که موج ویرانگر دوم ویکتوریا را ایجاد کرده است ، با ایجاد تغییراتی در محل ، آماده می شود تا برای بازگشایی مرزهای بین المللی این ایالت آماده شود.

بیش از 100 نیروی ADF در ویکتوریا فرود آمده اند و امروز پیش از اولین ورود بین المللی روز دوشنبه ، آموزش خواهند دید. 5 دسامبر 2020 (9 خبر)

به دولت ویکتوریا گفته شده است که پرسنل ADF در هیچ نوع عملیات امنیتی مشارکت نخواهند داشت. درعوض ، آنها بیشتر در لابی هتل به مهمانان جهت ورود و خروج کمک می کنند.

امنیت تنها مسئولیت پلیس ویکتوریا خواهد بود و جایگزین محافظان خصوصی مسئول اولین قرنطینه هتل در ایالت می شود.

این تغییرات باعث شده است که دولت ویکتوریا درخواست خود را برای پشتیبانی ADF از 220 پرسنل به 170 نفر کاهش دهد.

بیش از 100 نیروی ADF در ویکتوریا فرود آمده اند و امروز پیش از اولین ورود بین المللی روز دوشنبه ، آموزش خواهند دید. 5 دسامبر 2020 (9 خبر)

نیروها امروز پیش از اولین ورود بین المللی روز دوشنبه تحت آموزش قرار می گیرند.

نخست وزیر دانیل اندروز گفت که برنامه جدید و ایجاد CQV بر اساس توصیه های انجام شده در مورد سیستم قرنطینه شکست خورده اصلی هتل است. ” .

کارکنان به صورت حباب کار می کنند و فقط در یک سایت کار خواهند کرد.

نخست وزیر گفت: “بدون مهتاب ، هیچ شغل دوم ، بدون قرارداد فرعی از قرارداد فرعی زیرا هیچ قرارداد فرعی وجود ندارد ، همه اینها مستقیم و واضح و واضح است.”

مسافران یک پرواز برای رفتن به قرنطینه هتل در فرودگاه پرت به اتوبوس های منتظر منتقل می شوند. (گتی)

افراد در قرنطینه مجاز به ترک اتاق برای ورزش یا استراحت هوای تازه نیستند ، اما سرگرمی فراهم می شود و غذا بهتر می شود.

انتظار می رود آقای اندروز علاوه بر استقبال از مسافران بین المللی ، فردا پس از ثبت روز دیگری از عدم بروز موارد جدید COVID-19 ، از کاهش بیشتر محدودیت های COVID-19 خبر دهد.

امروز جلسات برای شفاف سازی جزئیات مربوط به کاهش محدودیت ها برگزار می شود ، با این وجود قوانین حدس و گمان در مورد میله ها و ظرفیت های مکان در دستور کار است.

قوانینی درمورد مواردی که ویکتوریا ملزم به ماسک زدن هستند نیز تغییر می کند.