هجدهمین روز متوالی در ویروس کرونا ویروس محلی رخ نمی دهد

NSW هجدهمین روز متوالی هیچ مورد محلی جدیدی از ویروس کرونا ثبت نکرده است.

گلادیس برجیکلیان ، نخست وزیر گفت ، چهار مورد در قرنطینه هتل وجود دارد.

دکتر کری شانت ، رئیس ارشد بهداشت NSW گفت که هیچ بیماری در این ایالت در مراقبت های ویژه وجود ندارد اما مردم را به ادامه آزمایشات توصیه کرد.

https://twitter.com/NSWHealth/status/1331387417568317443

دکتر شانت گفت: “دیشب ما در رابطه با ردیابی در سیستم فاضلاب لیورپول هشدار دادیم و اگر اعضای جامعه به وب سایت ما مراجعه کنند ، متوجه می شوند که حوضه کشف شده است.”

“ما از نظارت بر فاضلاب استفاده می کنیم تا به ما امکان شناسایی زودهنگام و برجسته سازی مناطقی را بدهیم که احتمال انتقال آنها شناسایی نشده است.

“و بنابراین ، من مردم جنوب غربی سیدنی را به طور گسترده تر صدا می كنم ، اما در حوضه آبریز فاضلاب لیورپول ، لطفا برای آزمایش با حداقل علائم ظاهر شوید ، (واقعاً) به ما در باز شدن این موارد جامعه و کاهش محدودیت ها برای اطمینان از تشخیص هر گونه بیماری شناسایی نشده در جامعه. “

می توانید اطلاعات به روز شده را از برنامه Coronavirus Australia دولت فدرال ، موجود در ، دریافت کنید فروشگاه برنامه، Google Play و کانال WhatsApp دولت.

سرویس پشتیبانی بهزیستی ذهنی Beyond Blue’s Coronavirus یک سرویس 24/7 روزانه به تمام استرالیایی ها است. از سایت اینجا دیدن کنید یا با شماره 1800512348 تماس بگیرید.

برای ویروس کرونا ویرایش اخطارها و پخش جریانی مستقیم مستقیم به تلفن هوشمند خود ، در سیستم ثبت نام کنید برنامه 9News و اعلان ها را در در تنظیم کنید فروشگاه برنامه یا Google Play