هشدار انگلیس در مورد واکسن COVID-19 در حالی که کانادا اعلام تایید می کند. نبرد بر سر تغییر در قوانین روابط صنعتی ؛ ویکتوریا از تغییر قانون مرزها خبر داد

آنگلا مرکل ، صدراعظم آلمان ، از محدودیت های شدیدتر در زندگی عمومی حمایت کرده و از هموطنان خواسته است که معاشرت خود را کاهش دهند ، زیرا این کشور بالاترین میزان مرگ و میر ناشی از بیماری همه گیر ویروس کرونا را گزارش داد.

آلمان به تدریج در حال حرکت به سمت قفل شدیدتر است ، حداقل برای مدت محدودی پس از کریسمس ، زیرا موارد جدید ویروس با وجود توقف جزئی که از 2 نوامبر آغاز شد ، سرسختانه بالا می مانند – و حتی شروع به خزش بیشتر می کنند.

مرکز ملی کنترل بیماری ، موسسه رابرت کوچ ، روز چهارشنبه گزارش داد 590 مورد مرگ مربوط به COVID-19 طی 24 ساعت گذشته – بیش از 100 مورد بالاتر از رکورد قبلی هفته گذشته.

این تعداد 20815 عفونت جدید روزانه را دربرگرفته است ، در حالی که یک هفته قبل از آن 17،270 مورد بود. آلمان ، با 83 میلیون نفر جمعیت ، در حال حاضر نزدیک به 1.22 میلیون مورد را ثبت کرده است ، از جمله 19،932 مرگ در همه گیر.

مرکل روز چهارشنبه در پارلمان گفت: “ما در یک مرحله تعیین کننده ، شاید قاطع ، برای مبارزه با همه گیر هستیم.” وزیر بهداشت ناامید و افزود: “این ارقام در سطح بسیار بالایی قرار دارند” ، افزایش تعداد افرادی که نیاز به مراقبت های ویژه و در حال مرگ دارند “بسیار نگران کننده” است.