هنگام تکلیف حیات وحش مانند یکپارچه براق موجود در صحرای یوتا است

هفته گذشته ، پس از برخورد افسران با یک یکپارچه مرموز در وسط روستای یوتا ، کاری که به عنوان کار عادی کمک به حیات وحش آغاز شد ، یک چرخش فرازمینی را برای شمارش گوسفندان انجام داد.

مأموران اداره ایمنی عمومی اداره ایمنی یوتا چهارشنبه گذشته با هلی کوپتر در حال پرواز بودند و به بخش منابع حیات وحش کمک کردند گوسفندهای بزرگ را در جنوب شرقی یوتا بشمارد ، وقتی چیزی را به نظر می رسید که درست نیست 2001: ادیسه فضایی.

خلبان برت هاچینگز به KSL وابسته به CNN گفت: “یکی از زیست شناسان آن را مشاهده کرد و ما فقط به طور مستقیم از بالای آن پرواز کردیم.”

در حالی که مقامات اداره در هفته گذشته مشغول شمارش گوسفند بودند ، یک مونولیت فلزی مرموز در صحرای یوتا پیدا شد. (اداره ایمنی عمومی یوتا)

“او مانند” اوه ، ایست ، ایست ، برگرد ، برگرد! ” و من مثل “چه” بودم. و او مانند این است ، “این چیز آنجاست – ما باید نگاه کنیم!” “

و آنجا بود – در وسط سنگ قرمز یک مانیتور فلزی براق و نقره ای از زمین بیرون زده بود.

آقای هاچینگز حدس زد که “بین 10 تا 12 فوت ارتفاع دارد”.

او به KSL گفت که به نظر نمی رسید به طور تصادفی روی زمین افتاده باشد ، اما به نظر می رسد که کاشته شده است.

آقای هاچینگز گفت: “ما به نوعی با این شوخی می کردیم که اگر یکی از ما ناگهان ناپدید شود ، بقیه هم برای این کار تلاش می کنیم.”

هنوز هم ، آقای هاچینگز گفت که او فکر می کند به احتمال زیاد توسط یک هنرمند به جای یک بیگانه در آنجا قرار داده شده است.

کویر یوتا به عنوان محلی برای نمایش هنرمندان شناخته شده است ، مانند ماکت غول پیکر قلم هنرمند آلمانی ، ولفگانگ آیچنر ، بخشی از یک پروژه هنری چهار هفته اجرا در سال 2017. (Trent Nelson / The Salt Lake Tribune از طریق AP)

“من فرض می کنم این یک هنرمند موج جدید است یا چیزی یا ، می دانید ، کسی بزرگ بود (2001: ادیسه فضایی) “طرفدار” ، وی با اشاره به صحنه ای در فیلم 1968 که در آن یك مانیتور سیاه ظاهر می شود ، گفت.

هنوز هم نصب سازه ها یا هنرها بدون اجازه در زمین های عمومی غیرقانونی است “فارغ از اینکه از چه سیاره ای باشید” ، یوتا گفت: در بیانیه ای که روز دوشنبه منتشر شد.

محل یکپارچه فاش نشده است ، و هنوز مشخص نیست که چه کسی – یا چه چیزی یکپارچه را در آنجا قرار داده است ، DPS گفت.

بن لادن 2

بزرگترین و وحشی ترین تئوری های توطئه دهه

از دیروز ، دفتر مدیریت سرزمین در مورد نیاز به تحقیقات بیشتر تصمیم گیری خواهد کرد.