وال استریت رونق می گیرد زیرا Nasdaq از وعده اتصال سریع برخوردار است

در صورت شک ، آمازون را بخرید.

این پیام از طرف وال استریت است در حالی که سهام فناوری سر به فلک می کشد علی رغم اینکه هیچ برنده ای در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده اعلام نشده است.

Nasdaq چهارشنبه (به وقت محلی ایالات متحده) با سرعتی خیره کننده 3.9 درصد افزایش یافت و شاخصی را فراهم کرد که آمازون ، آلفابت ، فیس بوک و مایکروسافت در بهترین روز طی نزدیک به هفت ماه زندگی می کنند.

Nasdaq تقریباً دو برابر Dow ​​بالاتر است که در آن شرکت های حساس تر اقتصادی مانند Caterpillar و Home Depot حضور دارند.

راسل 2000 که بیشتر در معرض قدرت اقتصاد آمریکا قرار دارد ، اصلاً مثبت نیست.

به دنبال محدودیت های اعمال شده برای کاهش سرعت شیوع ویروس کرونا در 22 سپتامبر 2020 در شهر نیویورک ، مردم در خارج از نزدق در میدان تایمز ماسک محافظتی می پوشند. (گتی)

از برخی جهات ، این بازپخش چگونگی رونق سهام فن آوری در مرحله اولیه بهبودی از بیماری همه گیر در ماه مه ، ژوئن و ژوئیه است.

عجله برای خرید سهام فناوری نشان دهنده احساس سرمایه گذاران است که این شرکت ها حتی اگر هیچ بسته محرک عمده ای از یک کنگره تقسیم نشده و بهبود اقتصادی شکننده باقی نماند ، رشد خواهند کرد.

کیت لرنر ، استراتژیست ارشد بازار در Truist / SunTrust Advisory ، گفت: “مردم در حال بازگشت به کتاب بازی هستند که در صورت کندی اقتصاد کار می کند.”

“وقتی مردم از اقتصاد دفاعی می گیرند ، فن آوری می خرند.”

پوشش جهانی انتخابات ایالات متحده

همزمان با شمارش آرا Trump ترامپ و بایدن ، صفحات نخست در سراسر جهان است

چسبیدن به برندگان همه گیر به عنوان شبکه مشکلی پیش می آید

معاملات آتی Nasdaq یک شبه بسیار افزایش یافت زیرا گزارش می شد که نتایج انتخابات در معاملات متوقف می شود.

آمازون ، صاحب گوگل Alphabet و Facebook – همه برندگان طی همه گیر شدن بیماری – همه 5 درصد یا بیشتر در معاملات ظهر رشد دارند.

در مقابل ، شرکت هایی که برای پیشرفت مناسب به اقتصاد قوی نیاز دارند ، مانند فورد ، ولز فارگو و بوئینگ در حال معاملات مساوی هستند یا در حال از دست دادن هستند.

اسکات یونکر ، استادیار مالی در دانشگاه کرنل ، امروز در گزارشی نوشت: “دقیقاً مانند حیوانات ، سرمایه گذاران با پیروی از قوی ترین ها در بسته ، در معرض خطر یا عدم اطمینان قرار می گیرند.”

معاملات آتی Nasdaq یک شبه بسیار افزایش یافت زیرا نتایج انتخابات منجر به توقف معاملات شد. (AP / AAP)

“برای سرمایه گذاران ، این به معنای ریختن پول به” برندگان “اخیر است.”

نکته مهم این است که در حالی که رقابت برای کاخ سفید همچنان ادامه دارد ، سرمایه گذاران اعتماد به نفس خود را نسبت به “موج آبی” از دست داده اند.

احتمال کنترل دموکراتیک در سنای ایالات متحده در بستر پیش بینی PredictIt کاسته شده است. اکنون در صورت پیروزی جمهوریخواهان در مجلس سنا ، کسب 89 دلار هزینه 89 دلار است ، در حالی که روز قبل از انتخابات تنها 46 سنت بود.

این یک تغییر اساسی است ، زیرا بازارها پیش از این انتظار داشتند که دموکرات ها جارو بکشند و زمینه را برای محرک های مالی قدرتمند فراهم کنند که به شرکت های غیر فناوری کمک می کند.

کریستوفر اسمارت ، استراتژیست ارشد جهانی در م Instituteسسه سرمایه گذاری بارینگز ، چهارشنبه در گزارشی نوشت: “تنها نتیجه قطعی این است که” موج آبی “قبل از رسیدن به ساحل عقب مانده است و چشم انداز بسته محرک همچنان کمرنگ نیست.

Nasdaq روز چهارشنبه با سرعتی خیره کننده 3.9 درصد رشد کرد و شاخصی را ارائه داد که آمازون ، آلفابت ، فیس بوک و مایکروسافت در بهترین روز طی نزدیک به هفت ماه زندگی می کنند. (AP / AAP)

اکنون محرک های مالی چه اتفاقی می افتد؟

اگر دموکرات ها هم کاخ سفید و هم سنا را کنترل می کردند ، اقتصاددانان انتظار داشتند که رشد اقتصادی سریعتر و یک بسته محرک مالی جسورانه به ارزش حداقل 2 تریلیون دلار آمریکا باشد.

این سناریو باعث شد تا سرمایه گذاران هفته های قبل از انتخابات سهام حساس از نظر اقتصادی را خریداری کنند.

Truist’s Lerner گفت: “مردم در انتظار محرک به مناطق ارزان قیمت و ضرب و شتم تبدیل شدند.” “اکنون ، بازار نگران اندازه بسته مالی است.”

همه تجمع ها را بشمارید
مرد هنگام شرکت در تظاهرات “شمارش هر رأی” در Rosa Parks Circle در مرکز شهر گرند راپید ، میشیگان ، پرچم آمریکا را در دست دارد. (AP)

اگر دولت تقسیم شود ، محرک مالی هنوز انتظار می رود ، اما ممکن است به اندازه آنچه در زیر موج آبی است ، بزرگ نباشد.

سهام فناوری نیز ممکن است از gridlock بهره مند شود زیرا احتمال برخورد گسترده کنگره را کاهش می دهد. اگرچه تحقیقات ضد انحصاری ممکن است ادامه داشته باشد ، بعید است جمهوری خواهان و دموکرات ها در مورد قانون اساسی جدید توافق کنند.

مایک لوونگارت ، مدیر عامل استراتژی سرمایه گذاری در E * Trade ، نوشت: “احتمال افزایش کنگره ای که تقسیم شده باشد ، امیدهای افزایش تنظیم مقررات در این بخش را تضعیف می کند.”

افزایش سهام فناوری روز چهارشنبه کاملاً مغایر با عملکرد این بخش در سال 2000 است ، زمانی که سرمایه گذاران با یک انتخابات رقابت شده دست به گریبان بودند. اما در آن زمان ، سرمایه گذاران قبلاً اعتماد خود را به سهام فناوری با از دست دادن حباب dotcom از دست داده بودند.