وان جونز از شبکه CNN در حالی که جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری دونالد ترامپ را شکست داد ، گریه می کند

درست پس از اعلام این شبکه تلویزیونی ، جو بایدن رئیس جمهور بعدی ایالات متحده خواهد بود ، آندرسون کوپر ، مجری ، از ون جونز نظر خود را خواست.

جونز که با احساساتش روبرو شده بود ، لحظه ای وقت خود را جمع کرد و اندیشه های خود را جمع کرد و سپس گفت: “خوب امروز پدر و مادر بودن راحت تر است. امروز پدر شدن راحت تر است. به بچه های خود می توانید بگویید” شخصیت مهم است ، خوب بودن شخص مهم است ، “

جونز در حالی که اشکهایش را از گونه هایش روان می کند ، گفت: “برای خیلی از مردم راحت تر است. اگر در این کشور مسلمان هستید ، نگران نباشید که رئیس جمهور شما را اینجا نمی خواهد.”

وی در ادامه با هق هق گریه گفت: اگر مهاجر هستید ، اگر رئیس جمهور خوشحال است که کودک شما را ربوده اند یا خواب آورها را بی دلیل به عقب بازگردانده اید ، نگران نباشید.

“این حق برای بسیاری از افرادی است که واقعاً رنج دیده اند.” من نمی توانم نفس بکشم. ” این فقط جورج فلوید نبود. افراد زیادی بودند که احساس می کردند نمی توانند نفس بکشند. “

جونز بعداً کلیپی از لحظه احساسی را در توییتر منتشر کرد که توسط میشل اوباما بانوی اول سابق به اشتراک گذاشته شد.

“وان ، از شما برای ابراز ناراحتی و آسودگی که همه ما احساس می کنیم متشکرم. امید من این است که کسانی که به نتیجه ای متفاوت امیدوار بودند لحظه ای طول بکشد تا با دردی که بسیاری از ما طی چهار سال گذشته احساس کرده ایم همدردی کنند.” اوباما نوشت.