وولورث از “مرکز آنلاین” چند میلیون دلاری در سیدنی رونمایی کرد

وولورث از یک انبار چند میلیون دلاری جدید در سیدنی رونمایی کرده است که فقط برای انجام سفارشات خرید مواد غذایی آنلاین طراحی شده است.

این سایت که “مرکز تحقق مشتری” نامیده می شود ، با مساحت 15000 متر مربع 900 شغل جدید ایجاد می کند و به بقال اجازه می دهد تا حداکثر 20000 تحویل آنلاین اضافی در هفته انجام دهد.

بین ماه های ژوئیه و سپتامبر ، فروش آنلاین وولورث 100 درصد خیره کننده افزایش یافت و اکنون 8 درصد از کل فروش سوپرمارکت ها را تشکیل می دهد.

مرکز جدید تحقق مشتری آنلاین Woolworths در Lidcombe برای پاسخگویی بهتر به تقاضای رشد سریع برای تحویل منازل در غرب سیدنی طراحی شده است. (دالاس کیلپونن / وولورث)

بیماری همه گیر COVID-19 ، و همچنین راحتی تطبیق قیمت آنلاین ، بسیاری از مشتریان را مشاهده کرده است که هفته ای حضور شخصی خود را با یک سفارش آنلاین مبادله می کنند.

آنت کارانتونی ، مدیر تجارت الکترونیک وولورث گفت: “ما می بینیم که بیشتر و بیشتر مشتریان ما به راحتی و راحتی تحویل مواد غذایی آنلاین در غرب سیدنی روی می آورند.”

“برای همگام شدن با تقاضا ، ما در زیرساخت های آنلاین جدید سرمایه گذاری می کنیم تا پنجره های تحویل بیشتر و حتی سرویس قابل اطمینان تری را به مشتریان خود ارائه دهیم.

“این به ویژه هنگامی که ما به کریسمس می رویم ، هنگامی که مشتریان مشغول هستند و به دنبال راه هایی برای بازیابی وقت با عزیزان خود هستند ، بسیار مهم است.”

یک خریدار شخصی بسته بندی یک سفارش را انجام می دهد. (دالاس کیلپونن / وولورث)

این مرکز جدید واقع در حومه Lidcombe در سیدنی ، تقریباً به اندازه 12 استخر شنای المپیک است و بزرگترین مرکز آنلاین خرید مواد غذایی در استرالیا خواهد بود.

مرکز Lidcombe که با فضای قفسه بیشتری نسبت به یک سوپرمارکت استاندارد ساخته شده است ، به “خریداران شخصی” وولورث اجازه می دهد تا از بین 20،000 مورد را برای انجام سفارشات آنلاین انتخاب کنند.

استوارت آیرس ، وزیر غرب سیدنی گفت که این پروژه در یک زمان حساس برای شهر شغل ایجاد می کند.

مرکز جدید راهرو وسیع تری و فضای قفسه بیشتری نسبت به یک فروشگاه عادی مشتری محور دارد. (دالاس کیلپونن / وولورث)

آقای آیرس گفت: “دولت NSW بر ایجاد مشاغل بخش خصوصی به عنوان بخش مهمی از استراتژی بازیابی COVID-19 متمرکز شده است.”

“این سایت یک مثال عالی است که با 900 شغل جدید در قلب غرب سیدنی ، اشتغال محلی را تقویت می کند.

“یک سال فوق العاده چالش برانگیز برای سوپرمارکت ها در میان همه گیر جهانی است.

“ما به عنوان یک دولت ، بر ایجاد انعطاف پذیری در ساعت های ممنوع و ساعت معاملات برای کمک به سوپرمارکت ها در تأمین نیازهای اساسی جامعه تمرکز کرده ایم.”

سرویس پشتیبانی بهزیستی ذهنی Beyond Blue’s Coronavirus یک سرویس 24/7 روزانه به تمام استرالیایی ها است. از سایت اینجا دیدن کنید یا با شماره 1800512348 تماس بگیرید
برای ویروس کرونا ویرایش اخطارها و پخش جریانی مستقیم مستقیماً به تلفن هوشمند خود وارد سیستم شوید برنامه 9News و اعلان ها را در در تنظیم کنید فروشگاه برنامه یا Google Play