ویروس کرونا ویروس استرالیای جنوبی چهار مورد جدید COVID19 از جمله مورد انتقال در جامعه را ثبت می کند

استرالیای جنوبی چهار مورد جدید ویروس کرونا را ثبت کرده است ، از جمله یک زن 80 ساله که به عنوان یک مورد جدید انتقال دهنده جامعه در نظر گرفته شده است.

نیکولا اسپوریر ، رئیس بهداشت عمومی SA گفت که این زن صبح دیروز در بیمارستان لیل مک ایوین آزمایش شد و در شرایط پایدار در بیمارستان باقی مانده است.

وی گفت: “در چند دقیقه گذشته قبل از آمدن به كنفرانس مطبوعاتی من همچنین دو نتیجه مثبت از اعضای خانواده این پرونده دریافت كرده ام.”

“از بین دو عضو خانواده یک زن در 50 سالگی و یک مرد در 60 سالگی وجود دارد و نکته مهمی که باید به آن توجه شود این است که یکی از این افراد در یکی از هتل های متوسط ​​ما کار می کند.”

“بنابراین این اطلاعات خیلی زود است ، ما هنوز آزمایش ژنومی را انجام خواهیم داد اما بدیهی است که در اینجا منبع را بررسی می کنیم.”

پروفسور اسپوریر گفت که SA Health در حال برقراری ارتباط با افرادی است که احتمالاً با این زن 80 ساله در بیمارستان لایل مک ایوین در ارتباط بوده اند.

وی هنگام ترخیص برای بازگشت به خانه در ساعت 17:30 جمعه 12 نوامبر و 4 صبح شنبه 14 نوامبر در بیمارستان بود.

وی گفت: “ما شناسایی کرده ایم که تقریباً 90 نفر از جمله کارکنان و بیماران در آن بخش اورژانس حضور داشتند.”

“و به دلیل احتیاط فراوان ، ما در حال دستور دادن به همه کسانی هستیم که در قرنطینه باشند و ما آزمایشات را ترتیب خواهیم داد.“امروز ، من از هرکسی در استرالیای جنوبی با هرگونه علائم تنفسی می خواهم آزمایش COVID-19 را انجام دهد.”

پروفسور اسپوریر گفت زن 80 ساله و دو عضو خانواده که یک آزمایش مثبت را برگردانده اند از یک خانواده بسیار بزرگ تشکیل شده اند و باعث ایجاد ترس در خوشه شده اند.

وی گفت: “چهار نفر از این افراد (تماس نزدیک) علائم COVID را نشان می دهند و من انتظار دارم نتایج بیشتری را از امروز بدست آورم.”

“هر مورد از این خوشه یا در صورت نیاز به بستری شدن در بیمارستان یا در بیمارستان در بیمارستان درمان می شود.”