ویژگی جدید به کسب‌وکارهای کوچک امکان می‌دهد فقط با آیفون خود پرداخت‌های Tap and Go را بپذیرند

حرکت از پول نقد به اقتصاد دیجیتال در اینجا سریع بوده است استرالیا، تشدید می شود در طول کووید 19 همانطور که افراد بیشتری از گوشی هوشمند استفاده کردند فن آوری.

اکنون می‌توانید تمام کارت‌های پرداخت خود را در یک «کیف پول دیجیتال» ذخیره کنید و تقریباً در تمام محیط‌های خرده‌فروشی به سادگی برای پرداخت ضربه بزنید.

امروز، یک ویژگی جدید در آیفون برای کسب و کار می‌تواند به معنای پرداخت‌های نقدی حتی کمتر باشد، زیرا هر کسی از یک فرد حرفه‌ای گرفته تا یک اپراتور غرفه بازار اکنون می‌تواند فقط از آیفون برای پذیرش پرداخت‌های سریع استفاده کند.
جنیفر بیلی، معاون Apple Pay و Apple Wallet، با 9news.com.au در مورد دور شدن از پول نقد صحبت کرد. (9news.com.au)

این سیستم امروز راه اندازی شده است که با نام Tap to Pay شناخته می شود و Westpac و پلت فرم پرداخت Tyro اولین کسانی هستند که این سرویس را در دسترس مشتریان خود قرار می دهند.

کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند برای پذیرش پرداخت‌ها از طریق آیفون از طریق آن مشاغل تجاری درخواست دهند، و این پرداخت‌ها را می‌توان بدون نیاز به سخت‌افزار اضافی – فقط یک آیفون – انجام داد.

در مصاحبه ای اختصاصی با 9News.com.au، معاون اپل در Apple Pay و Apple Wallet جنیفر بیلی در مورد دور شدن از پول نقد صحبت کرد.

بیلی می‌گوید: «تجارت‌های کوچک زیادی در استرالیا وجود دارند، کسب‌وکارهای بسیار کوچکی که در برخی موارد هنوز فقط پول نقد می‌پذیرند، زیرا هزینه‌های اضافی مرتبط با آن و دردسر، اگر بخواهید، برای دستیابی به آن سخت‌افزار و توانایی اضافی، وجود دارد.»

استرالیا سومین بازاری است که با وجود استقبال زیاد از پرداخت های دیجیتال در اینجا، Tap to Pay را راه اندازی کرده است.

بیلی می‌گوید: «مشتریان آیفون ما و مشتریان اپل واچ در استرالیا کاملاً Apple Pay را دوست دارند، ما شاهد استفاده عالی هستیم.

استرالیا کاملاً یکی از بازارهای پیشرو برای ما در سطح جهانی از نظر پذیرش Apple Pay است و من فکر می کنم تجربه رضایت مشتری از آن فوق العاده است.

ورود اپل به بازار پرداخت تجاری با استارت آپ های مدرنی مانند Square که با دستگاه های App و Pay ترکیبی خود بر بازار تسلط دارند، مختل کننده است.

ویژگی Tap to Pay در آیفون‌ها راه‌اندازی می‌شود که به کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کند تا پرداخت‌ها را بپذیرند
امروزه، یک ویژگی جدید در آیفون برای مشاغل می‌تواند به معنای پرداخت‌های نقدی کمتری باشد، زیرا هرکسی از صاحب‌کار گرفته تا غرفه بازار اکنون می‌تواند فقط از یک آیفون برای پذیرش پرداخت‌های ضربه‌ای استفاده کند. (عرضه شده / اپل)

Tap to Pay with iPhone به دستگاه‌های اضافی نیاز ندارد و به‌عنوان یک گزینه جایگزین برای مشاغل مقرون به صرفه‌تر می‌شود.

ارائه‌دهنده فناوری پرداخت Tyro اولین شرکت غیربانکی است که Tap to Pay با iPhone را ارائه می‌کند و استارتاپ پرداخت استرالیایی Zeller به زودی به آن ملحق می‌شود.

انتخاب اضافی برای کسب و کار باعث ایجاد رقابت در بازار خواهد شد و در نهایت پرداخت‌های سریع با کارت‌ها، تلفن‌ها و ساعت‌های هوشمند صرف نظر از نوع کسب‌وکار عادی خواهد بود.

بیلی به 9News.com.au می گوید که این سادگی بود که باعث این نوآوری شد.

او می‌گوید: «برای اینکه اکثر کسب‌وکارها پرداخت‌های بدون تماس را بپذیرند، باید یک دستگاه جداگانه خریداری، راه‌اندازی و مدیریت کنند».

“ما این را می دانیم، این می تواند یک چالش باشد، به ویژه برای کسانی که مشاغل کوچک و متوسط ​​را اداره می کنند و در تلاش برای شارژ نگه داشتن سخت افزار اضافی هستند یا مشکلاتی را با اتصال و قابلیت اطمینان راه حل های موجود تجربه می کنند، به خصوص زمانی که در حال حرکت یا خارج از منزل هستند. در طبقه مغازه

ویژگی Tap to Pay در آیفون‌ها راه‌اندازی می‌شود که به کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کند تا پرداخت‌ها را بپذیرند
استرالیا سومین بازاری است که با وجود استقبال زیاد از پرداخت های دیجیتال در اینجا، Tap to Pay را راه اندازی کرده است. (عرضه شده / اپل)

“بنابراین ما فکر کردیم، اگر آنها به یک دستگاه جداگانه برای پذیرش پرداخت های بدون تماس نیاز نداشته باشند، چه؟

با پذیرش بیشتر مشاغل و تاجران انحصاری که پرداخت‌های فوری را می‌پذیرند، پیشرفت استرالیا به سمت آینده بدون نقد نزدیک‌تر می‌شود.

و بیلی تأیید می کند که اپل آن را به عنوان بخشی از برنامه می بیند و می گوید “هدف ما جایگزینی کیف پول فیزیکی است”.

“ما می دانیم که این یک سفر طولانی است، اما ما در حال پیشرفت فوق العاده ای هستیم، به ویژه در استرالیا، جایی که کشور شما در واقع یکی از اولین کشورهایی است که کارت های بیمه درمانی و شناسه های دانشجویی را مانند ما با موناش انجام می دهد.

“بنابراین این کشور یکی از پذیرنده های بزرگ فناوری کیف پول دیجیتال بوده است و ما واقعا مشتاقانه منتظر ادامه این کار هستیم تا بتوانیم هرچه بیشتر کیف پول خود را در خانه بگذاریم.”

لانه زنبوری - شهر نیویورک، ایالات متحده آمریکا

عکاسی ماکرو خیره کننده با گوشی

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.