ویژگی های بهترین کرم های ضد آفتاب و نکاتی که باید موقع خرید بدانید

اما، باید بدانید این پاک کننده ی خشن، آبرسان های طبیعی پوست را از بین می برد. لایه برداری کمک می کند، سلول های مرده ای که روی سطح پوست تجمع پیدا کرده اند، از بین بروند و شفافیت پوست را بهبود دهند. قبلاً تونرها فقط برای از بین بردن چربی اضافی پوست به کار می رفتند و بر پایه ی الکل بودند که به همین دلیل موجب خشکی پوست می شدند. چون این محصولات برای اثرگذاری بر پوست، باید روی پوستی تمیز و کاملاً بکر بمانند.

مطمئن شوید که ناحیه T شکل (پیشانی، بینی و چانه) و ناحیه U شکل (اطراف خطوط فک) را شسته اید، چون بیشتر افراد این نقاط را فراموش می کنند. گفته می شود هر کاری برای حفاظت از نور خورشید در جای خود با ارزش و کمک کننده است، پس بعد از مالیدن کرم از لباس های سبک وزن و قابل تنفس استفاده کنید چون این بهترین راه برای داشتن حفاظت بیشتر است . امروز، تونرها برای پاکسازی عمقی منافذ پوست و تنظیم pH پوست بعد از شستشوی صورت استفاده می شوند. استفاده اشتباه از تونر شاید شما هم در استفاده از تونرها برای پاک کردن پوست، سردرگم شده اید.

پس، اجازه دهید مواد موجود در ماسک از فرصت فراهم شده برای آبرسانی استفاده کنند و پوست را بشتر بازسازی کنند. پوست هم تاول می زند و هم می سوزد و این واکنشی است که هم دردناک است و هم خطرناک و این یک دستورالعمل برای گذراندن یک روز عالی در کرم ضد آفتاب تینولا کنار ساحل نیست.

استفاده از این نوع شویندهها، پوست شما را تحریک نمی کندو برای شستشوی دو بار در روز انتخاب مناسبی هستند. شستشوی صورت با صابون شاید شما هم خوش شانس هستید و پوست حساسی ندارید. این افراد نمیتوانند کرم ضد آفتاب را روی همه نقاط پوست خود قرار دهند. از دیگر مزایای این محصول می توان به کنترل چربی پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک و لک های پوستی اشاره کرد. ضد آفتاب مناسب میتواند با جذب و پیشگیری از ارسال پرتوهای فرابنفش خورشید به پوست از آن محافظت کند. حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه طول میکشد تا کرم ضد آفتاب توسط پوست جذب شود به همین دلیل شما باید نیم ساعت قبل از خارج شدن از منزل از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.