ویکتوریا قرار است به نقطه عطف COVID-19 برسد. سه زندانی در “مبادله” با آزادی دانشگاه آوسی آشکار شدند. بریس های ملت برای موج گرما شدید

میلیون ها آمریکایی پیش از روز شکرگذاری در خطر ریختن بنزین بر روی آتش ویروس کرونا به آسمان ها و بزرگراه ها رفتند و بی توجه به هشدارهای فزاینده ای مبنی بر اینکه در خانه بمانند و اجتماعات تعطیلات خود را به اعضای خانه خود محدود کنند ، توجه نکردند.

شرکت کنندگان در حال رقص در مراسم رژه روز شکرگذاری Macy در نیویورک هستند.

کسانی که در حال پرواز هستند ، چشم انداز مشخصی در سال 2020 در فرودگاه های این کشور مشاهده می کنند: موانع پلکسی گلاس در مقابل ایستگاه های شناسایی ، سایت های آزمایش سریع ویروس در داخل ترمینال ها ، ماسک در مناطق ورود و هواپیما و کاغذهای اداری که از مسافران قرنطینه هنگام ورود به مقصد آنها

در حالی که تعداد آمریکایی هایی که طی چند روز گذشته از طریق هوا سفر می کردند نسبت به زمان مشابه سال گذشته به طرز چشمگیری کاهش یافته بود ، بسیاری از آنها برنامه های تعطیلات خود را در میان مرگ و میرهای شدید ، بستری شدن در بیمارستان ها و عفونت های تایید شده در سراسر آمریکا ادامه دادند.

برخی از بیش از هشت ماه فاصله اجتماعی خسته شده و مصمم به گذراندن وقت با عزیزان بودند.

Cassidy Zerkle 25 ساله از ققنوس ، که برای دیدار به کانزاس سیتی ، میسوری ، پرواز کرد ، گفت: “من فکر می کنم با تعطیلات و همه چیز ، اکنون بسیار مهم است ، به ویژه به دلیل همه گیر شدن مردم بسیار خسته کننده است.” خانواده در دوره ای که به طور سنتی یکی از شلوغ ترین دوره های سفر در سال است.

ایالات متحده بیش از 12.7 میلیون عفونت ویروس کرونا و بیش از 262000 مرگ را ثبت کرده است. بر اساس گزارش جدید دولت در روز چهارشنبه ، این کشور هنوز از نظر شمارش هشت عفونت از دست رفته است.

بسیاری از افراد آزمایش نمی دهند ، به خصوص اگر علائمی نداشته باشند.

بیش از 88000 نفر در ایالات متحده – بالاترین رقم همیشگی – از روز سه شنبه با COVID-19 در بیمارستان بودند و سیستم مراقبت های بهداشتی را در بسیاری از نقاط به نقطه شکست رسانده بودند و موارد جدیدی از ویروس رکوردها را ثبت کرده است ، به طور متوسط ​​بیش از 174،000 در روز است.