پلیس به دلیل بازرسی های تهاجمی در فرودگاه به سه سال زندان محکوم شده است

هشدار: این داستان حاوی مطالبی است که ممکن است برای برخی از خوانندگان ناراحت کننده باشد

دادستان ها اعلام نکردند که چند افسر پلیس در فرودگاه بین المللی حمد در خصوص حادثه 2 اکتبر که خشم گسترده ای را در استرالیا ، مقصد اصلی شرکت هواپیمایی قطر به وجود آورد ، با اتهاماتی روبرو شدند.

هواپیمای قطر ایرویز در فرودگاه بین المللی کانبرا فرود می آید تا سرویس روزانه جدید خود را از کانبرا به دوحه قطر راه اندازی کند. (کارلین مینی)
تحقیقات گسترده در بیانیه دادستان ها آمده است که برخی از کارمندان اداره امنیت فرودگاه با احضار کادر پزشکی زن برای انجام معاینه خارجی از برخی مسافران زن به طور یکجانبه اقدام کردند ، “

مادر تازه متولد شده متروکه ، که بیانیه وی را “محکوم” توصیف می کند ، در صورت دستگیری نیز به 15 سال زندان محکوم می شود. ظاهراً این زن قبل از کشف نوزاد از کشور خارج شده است. دادستان ها گفتند DNA به آنها کمک کرد تا او و پدر نوزاد را شناسایی کنند.

معاینات فیزیکی مسافران عازم سیدنی و نه مقصد دیگر که نامشان فاش نشده است باعث خشم در استرالیا شد. دولت این جستجوها را نامناسب و فراتر از شرایطی كه زنان می توانند رضایت رایگان و آگاهانه بدهند ، محكوم كرد. فعالان حقوق می گویند چنین امتحاناتی که با اجبار انجام می شود به معنای تجاوز جنسی است.

در قطر ، مانند بسیاری از خاورمیانه ، جنسیت و زایمان در خارج از ازدواج جرم شناخته شده است. کارگران مهاجر در گذشته حاملگی های پنهانی داشته و برای زایمان سعی در سفر به خارج از کشور داشته اند و دیگران برای جلوگیری از حبس ، نوزادان خود را ناشناس رها کرده اند.

قطر ، یک کشور کوچک و پر انرژی در شبه جزیره عربستان ، میزبان جام جهانی فیفا 2022 است.

– گزارش شده با آسوشیتدپرس