پلیس به صحنه جنایت تیراندازی مجید حمزی به پارک کاندل بازگشت

پلیس هنگامی که می خواهد آنچه را که برای برادر یک بنیانگذار بدنام باند اتفاق افتاده است ، به صحنه قتل یک تیرانداز در جنوب غربی سیدنی برگردانده است.

اعضای جوخه گروه های جنایی NSW جنبش های خانواده های Hamzy و Alameddine را پس از پیدا شدن Mecid Hamzy ، 44 ساله ، که در خارج از خانه به ضرب گلوله کشته شده بود ، مشاهده کرده اند. پارک کاندل صبح روز دوشنبه 19 اکتبر در خانه.

مجید حمزی برادر بنیانگذار برادران 4 زندگی ، بسام حمزی است.

امروز کارآگاهان به آدرس خیابان سیممات و املاک اطراف آن بازگشتند تا اطلاعات بیشتری درباره آنچه منجر به مرگ مجید شد جمع آوری کنند.

مجید حمزی ، 44 ساله ، بر اثر اصابت گلوله در پارک کاندل ، سیدنی درگذشت.
مجید حمزی ، 44 ساله ، با چندین زخم گلوله در جنوب غربی سیدنی پیدا شد. (نه)

ماه گذشته مشخص شد که پلیس 22 فرد وابسته به این دو خانواده را تحت 72 هفته دستور امنیت عمومی برای تلاش و جلوگیری از تشدید تنش ها به مناطق خاصی از سیدنی ممنوع کرده است.

از آنجا که ترس از جنگ باند جنگی در خیابان های سیدنی وجود دارد ، پلیس در حال جستجوی دستورات جلوگیری از جرم جدی در دادگاه عالی است.

رابرت کریچلو ، ناظر کارآگاهی گفت: “توجه پلیس متوقف نخواهد شد ، ما افرادی را در خیابان می کشند که از این بیماری مریض هستیم.”

“ما می خواهیم از هر سلاحی که در قانون داریم در دسترس ما باشد … تا جلوی این رفتار را بگیریم.”

پلیس NSW در خیابان Simmat در نزدیکی تقاطع Curtin Place در Condell Park جایی که تیراندازی اتفاق افتاد. (کیت گراگتی / SMH)
مردی که در پارک کاندل با چندین زخم گلوله پیدا شد درگذشت.
مردی که در پارک کاندل با چندین زخم گلوله پیدا شد درگذشت. (نه)
بسام حمزی هم اکنون در زندان سوپرمکس گولبرن زندانی است.

طبق گفته پلیس ، خانه های متعلق به خانواده های حمزی و اعلم الدین هدف حمله قرار گرفته اند و ماه گذشته مأموران برای از بین بردن نزاع و درگیری خیابانی که گفته می شود اعضای دو گروه درگیر آن بودند فراخوانده شده اند.

پلیس پیشنهاد نمی کند که هیچ یک از اعضای خانواده حمزی یا عالم الدین در قتل مجید حمزی یا تیراندازی با رانندگی بر روی هر یک از خانه های خانواده نقش داشته باشند.