پل گراهام، مدیر عامل شرکت، خواستار تغییر برای صرفه جویی در خدمات پستی شد

پست استرالیا مدیر عامل این شرکت هشدار داده است که باید دستخوش تغییرات قابل توجهی شود تا بتواند به عنوان یک تجارت بادوام باقی بماند و به ارائه خدمات ضروری در سراسر کشور ادامه دهد.
در سخنرانی در اتاق بازرگانی آمریکا در استرالیادر ملبورن روز پنجشنبه، پل گراهام گفت که “دوام طولانی مدت سرویس پست ملی در خطر است” زیرا این سرویس برای اعلام ضرر برای سال مالی آماده می شود.

گراهام گفت: «ما در این سال مالی با کسب و کار نامه‌های خود، پس از ثبت ضرر 189 میلیون دلاری تنها در شش ماه اول سال مالی، ضرر مالی را ثبت خواهیم کرد.

پل گراهام، مدیر اجرایی و مدیر عامل گروه پست استرالیا
پل گراهام، تصویری که در اینجا در جلسه استماع سنا در ماه فوریه نشان داده شده است، هشدار داده است که پست استرالیا باید دستخوش تغییرات قابل توجهی شود. (جیمز بریک وود)

“تحقیقات گسترده ما نشان می دهد که از هر 10 استرالیایی فقط یک نفر می داند که ما دیگر سودی نداریم.

“این یک پیام واضح است، اما جامعه استرالیا باید درک کند که بدون تغییر در خدمات پستی ملی، دوام طولانی مدت آن در خطر است.”

گراهام به کاهش حجم نامه‌های خانگی و استقبال مشتریان از گزینه‌های انعطاف‌پذیر مانند قفسه‌های بسته نسبت به روش‌های سنتی تحویل، به عنوان دلایل کاهش سودآوری پست استرالیا اشاره کرد و گفت که این تغییر روشن است.

او گفت: «ما توسط قانون شرکت پست استرالیا در سال 1989 اداره می‌شویم.

کالین چپمن گفت که پست استرالیا پس از این مصیبت از ارائه هرگونه غرامت خودداری کرده است.
پست استرالیا در سال مالی جاری زیان را گزارش خواهد کرد. (iStock)

“(این) ابزاری است که قبل از رونق اینترنت و ایجاد تلفن های هوشمند قانون گذاری شده بود، زمانی که نامه ها شکل غالب ارتباطات بودند، خرید آنلاین هنوز پابرجا بود و ارائه خدمات دیجیتال تا حد زیادی وجود نداشت.

“استانداردهای عملکرد صادر شده تحت این قانون دیگر برای پست استرالیا به عنوان یک شرکت یا برای مشتریان و جوامعی که هر روز به آنها خدمات می دهیم مناسب نیستند.”

سخنرانی گراهام پیش از رایزنی عمومی برای مقاله بحث دولت فدرال در مورد آینده پست استرالیا که در نیمه شب امشب بسته می شود، ارائه می شود.

و در حالی که مدیرعامل گفت این مشاوره به تشریح نوع تغییراتی که سازمانش متحمل می شود کمک می کند، او همچنین تاکید کرد که بررسی به خودی خود راه حلی نیست.

گراهام گفت: «بیش از 11 بررسی درباره پست استرالیا در 10 سال گذشته انجام شده است.

مشاوره عمومی برای مقاله بحث دولت فدرال در مورد آینده پست استرالیا در نیمه شب امشب بسته می شود. (عرضه شده)

ما دیگر نیازی به تکرار همان پیام اساسی نداریم: اینکه وضعیت موجود دیگر گزینه ای برای تجارت ما نیست…

آنچه ما نیاز داریم تعهد و حسن نیت مجلس برای ایجاد تغییرات لازم برای ارائه آینده ای پایدار است.

“ممکن است در اواخر سال جاری زمانی از نمایندگان پارلمان خواسته شود تا تغییراتی را در پست استرالیا برای حمایت از دوام کسب و کار در نظر بگیرند. درخواست ساده من این است که منافع ملی را در اولویت قرار دهیم.”

نام سورپرایز در لیست «معتمدترین» برندهای استرالیا جای گرفته است

گراهام همچنین ضروری است که خدمات پستی در مالکیت عمومی باقی بماند، نه اینکه مسیر خصوصی‌سازی را که شرکت‌هایی مانند Telstra و Qantas در پیش گرفته‌اند طی کنند.

او گفت: «Australia Post متعلق به مالیات دهندگان استرالیایی است، اما ما توسط مالیات دهندگان تأمین مالی نمی شویم، ما کاملاً خود تأمین مالی هستیم.

“ما مفتخریم که یک شرکت دولتی با سرمایه شخصی هستیم – و می خواهیم همینطور بمانیم.

“ما می خواهیم به ارائه خدمات عمومی ضروری به جوامع و مشاغل استرالیا ادامه دهیم – بدون اینکه یک پنی از درآمد تلفیقی برداشت کنیم. این بودجه باید به مدارس و بیمارستان ها اختصاص یابد، نه پست استرالیا.”

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.