پیتر داتون پیش بینی می کند نماینده کارگری آنتونی آلبانیز را به چالش می کشد

وزیر امور داخلی پیتر داتون گفت که وی انتظار دارد جوئل فیتزگیبون ، نماینده حزب کارگر ، سرانجام آنتونی آلبانی رهبر حزب را به چالش بکشد.

آقای فیتزگیبن اوایل این هفته با استناد به اختلاف نظر در مورد سیاست های انرژی ، میز جلو را ترک کرد.

آقای داتون به امروز گفت كه او انتظار دارد آقای فیتزگیبن به عنوان “اسب ساقه” بدل شود زیرا لابری مورد بررسی مجدد دردناك موضع خود در مورد تغییر آب و هوا قرار می گیرد.

جوئل فیتزگیبون از میز کار حزب کارگر را ترک کرد و ادعا کرد این حزب زمان زیادی را صرف سیاست تغییر آب و هوا می کند. (نه خبر)

پیشگام ائتلاف – که نخست وزیر سابق مالکوم ترنبول را برای رهبری حزب لیبرال در سال 2018 به چالش کشید قبل از اینکه اسکات موریسون را به عنوان رهبر انتخاب کند – گفت که او تنش در کارگران را درک می کند.

آقای داتون گفت: “مکان خیلی خوبی برای حضور نیست. من آنجا بوده ام.”

آقای داتون پیش بینی کرد که آقای فیتزگیبن سرانجام آقای آلبانیز را به چالش بکشد.

“او یک اسب ساقه است. این در مورد رهبری حزب کارگر است. و آنها به زودی یک چالش خواهند داشت.”

ریچارد مارلز ، معاون رهبر حزب کارگر ، گفت که بررسی حزب در مورد سیاست های انرژی خود “روند دشواری” بوده است.

بررسی حزب کارگر در مورد تغییرات آب و هوایی خود یک روند دردناک را با تقسیم بندی در صف نمایندگان مجلس ثابت کرده است. (آسوشیتدپرس)

“ما در انتخابات گذشته به سختی مورد ضرب و شتم قرار گرفتیم. و این واقعاً مهم است که بتوانیم چشم هایمان را بلند کنیم و با گروه وسیع تری از مردم صحبت کنیم ، که شامل کسانی که به طور سنتی طرفداران ما هستند و در مناطقی مانند زغال سنگ و گاز کار می کنند ، می شود.” آقای مارلس گفت

“همانطور که ما این روند را طی می کنیم ، دست اندازهایی به وجود خواهد آمد. این همان چیزی است که در این هفته دیده ایم.”