چگونه از اسانس خوراکی استفاده کنم؟

طرز تهیه اسانس های نعناع فلفلی، اسطوخودوس (لوندر)، روغن درخت چای، پاچولی و اوکالیپتوس به روش تقطیر امکان پذیر خرید اسانس پوست است. گلاب، اسطوخودوس، بادرنجبوبه، مریم گلی، عرق نعناع مثالی از همین عرقیجات است. در کنار تمام صنایعی که از خرید اسانس سود میبرند، میتوان شرکت هایی که در حوزه تولید لوازم بهداشتی هستند را هم اضافه کرد. یکی از صنایعی که از اسانس ها استفاده میکند، صنعت پزشکی و داروسازی است. اسانس ها قابل تقطیر بوده و از این جهت به راحتی می توان آنها را از طریق روش های تقطیر استخراج نمود.

هنگامی که آنها را ذخیره می کنید، مطمئن شوید کلاه را محکم بسته، همیشه بطری ها را به طور قائم نگه دارید و آنها را در جای خنک دور از نور خورشید قرار دهید. همچنین این مجموعه آمادگی هر گونه همکاری در زمینه تامین عصاره های گیاهی جهت مصرف در صنایع مختلف را دارد. باید بدانید که هر اسانس درون خود، دارای ترکیبات شیمیایی مختلفی است. البته استفاده از اسانس صنعتی به صنعت عطرسازی محدود نمی­گردد و این ماده در تهیه ­ی محصولات مختلفی از جمله شوینده ­ها، صابون­ها و در برخی موارد در تولید پلاستیک­ها نقش مهمی را ایفا می­کند.

همچنین اسانس ها دارای خاصیت ضد فاسد شدن هستند و می توانند طول عمر مواد غذایی را افزایش دهند. به طور کلی عصاره­ ها به دلیل خاصیت روغن مانندی که دارند در آب حل نمی­شوند اما با این وجود عطر و رایحه­ ی خود را به آب منتقل می­کنند. به طور کلی اسانس های خوراکی در سه نوع اسانس محلول در آب، اسانس محلول در روغن و اسانس محلول در الکل وجود دارند که نوع اول به صورت اسانس مایع بیشترین مصرف را در صنایع غذایی دارد. امروزه شکل و نوع مصرف اسانس ها با گذشته تفاوت دارد و در صنایع مختلفی آن ها را بکار می گیرند.

بلکه در مجاورت هوا و نور اکسیده و رزینی شکل خواهند شد. اسانس از طریق مختلف می­تواند وارد بدن شود؛ مثلا با استنشاق از راه بینی، استفاده از کرم­ های پوستی از راه منافذ روی پوست و با استفاده کردن عطرمایه در غذاهای مختلف از راه دهان می­تواند به بدن راه یابد. حتما توجه کنید که نام محصول و نام برند تولیدکننده اسانس بر روی آن قرار گرفته شده باشد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با خرید اسانس شیمیایی وب سایت خود باشید.