کارکنان مدرسه در ایالات متحده پس از اینکه پسر به او گفت که استفراغ خود را بخورد، متهم شدند

پنج کارمند در یک ایندیاناپولیس پس از اینکه به یک دانش آموز هفت ساله آموزش استثنایی گفته شد که استفراغ خود را بخورد، مدرسه به بی توجهی یا عدم گزارش بی توجهی متهم شده است.

دفتر دادستانی شهرستان هندریکس روز سه شنبه یک معلم و دستیار آموزشی در مدرسه ابتدایی براون در براونزبورگ را به سهل انگاری متهم کرد و آنها و همچنین یک معلم دوم، یک دستیار دوم و یک تکنسین رفتاری به عدم گزارش حادثه متهم شدند.

به گفته پلیس براونزبورگ، معلمی که متهم به بی‌توجهی بود، در هنگام ناهار به دانش‌آموز گفت که اگر استفراغ کند، باید هر چیزی را که پرتاب می‌کند بخورد.

پنج نفر از کارکنان مدرسه ابتدایی براون در براونزبورگ، ایندیانا، پس از اینکه به یک دانش آموز با نیازهای ویژه گفته شد استفراغ خود را بخورد، متهم شدند. (عکس WTHR) (عرضه شده)

پلیس گفت که کودک در سینی که توسط معلم دوم تهیه شده بود، استفراغ کرد و دستیار متهم به بی توجهی سپس یک قاشق به کودک داد.

پلیس گفت که پسر مقداری از استفراغ را خورد، سپس از دستمال کاغذی برای تمیز کردن باقیمانده استفاده کرد. حادثه ادعا شده در ماه فوریه رخ داده است.

شرکت مدرسه جامعه براونزبورگ گفت که در 12 آوریل از این حادثه مطلع شد و پنج کارمند را از تماس با دانش آموزان حذف کرد و آنها را به مرخصی اداری فرستاد.

ناظر جیم اسنپ در بیانیه ای گفت: «ما عمیقاً از اقدامات این کارکنان متأسفیم و در همکاری با مجریان قانون محلی خود در راستای پیشبرد اتهامات جنایی احتمالی کار خواهیم کرد.»

مرگبارترین کشتار در آن زمان در 27 آوریل 1982 در روستایی در کره جنوبی به پایان خونین رسید.

دلیل پیش پاافتاده ای که پلیس بدترین قتل در تمام دوران را به راه انداخت

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.