کارگر نظرسنجی میسوری پس از پنهان کردن تشخیص COVID-19 درگذشت

یک قاضی انتخابات میسوری که علی رغم مثبت بودن آزمایش ویروس کرونا به محل کار خود آمد ، پس از یک شب در خواب درگذشت شیفت 15 ساعته در نظرسنجی ها، مدیر دفتر انتخابات شهرستان وی یک شبه گفت.

این زن روز انتخابات را به عنوان ناظر قاضی انتخابات در سالن یادبود در پارک بلانشت در حومه سنت چارلز در سنت لوئیس کار می کرد. مقامات هنوز نمی دانند که COVID-19 علت مرگ بوده است. مقامات شهرستان نام وی را با استناد به قوانین حریم خصوصی منتشر نکردند.

او در 30 اکتبر مثبت آزمایش کرد اما توصیه های منزوی کردن را نادیده گرفت و در کنار 9 قاضی انتخابات دیگر کار کرد. بیش از 1800 نفر در حوزه رای دادند. قضات موظف بودند ماسک بزنند و بیشتر پشت سد شیشه پلاستیکی بودند.

رأی دهندگان در صف چارلز میسوری برای صف آرا دادن صف کشیده اند.
رأی دهندگان در صف چارلز میسوری برای صف آرا دادن صف کشیده اند. (AP)

مدیر مرجع انتخابات شهرستان سنت چارلز ، کورت باهر در یک مصاحبه تلفنی گفت که این زن قبلاً چندین انتخابات دیگر را نیز انجام داده بود ، همانطور که خواهرش در یک سایت دیگر رای گیری انجام داده بود. این خواهر بود که روز چهارشنبه با دفتر بحر تماس گرفت تا از مرگ این زن مطلع شود.

اما بحر گفت این خواهر از تشخیص COVID-19 اطلاع نداشته است.

بحر گفت: “او به همان اندازه شوکه شده بود.” خانواده از این که آزمایش او مثبت بود بی اطلاع بودند. تا آنجا که من فهمیدم ، تنها کسی که می دانست همسر قاضی بود. “

بحر گفت که به عنوان قاضی انتخابات ، این زن حدود 5 صبح برای کمک به آماده سازی محل رأی گیری حاضر می شود. کل مدت کار در نظرسنجی ها از ساعت 6 صبح تا 7 عصر کار کرده است. سپس حدود یک ساعت به جمع کردن پرداخت.

بحر گفت که او در خواب سه روز اواخر سه شنبه یا اوایل چهارشنبه درگذشت.

یک آزمایش COVID-19 که در سنت چارلز ، میسوری انجام شد.
یک آزمایش COVID-19 که در سنت چارلز ، میسوری انجام شد. (AP)

وی گفت که قاضی دیگری که در سایت پارک بلانشت کار می کرد با دفتر بحر تماس گرفت تا “سعی کند بفهمد چه کسی است” که به این بیماری مبتلا شده است. “آن قاضی کم و بیش گفت هیچ کس بیمار به نظر نمی رسد. هیچ کس علائمی نداشت. “

ماری انگر ، سخنگوی بخش سنت چارلز گفت ، مقامات بهداشتی شهرستان از سایر قضات حوزه می خواهند كه آزمایش ویروس را انجام دهند. تلاش برای ردیابی تماس آغاز شده است.

بحر گفت که این شهرستان برای کسانی که در حوزه رأی داده اند ، آزمایش را توصیه نمی کند زیرا قرار گرفتن در معرض بالقوه آنها محدود است. وی گفت که بیشتر رای دهندگان فقط 10-15 دقیقه در داخل خانه بودند و بیشتر اوقات ، آنها تنها در حال پر کردن برگه های رای خود بودند.

بحر گفت که این شهرستان تعداد زیادی قاضی در روز سه شنبه در حالت آماده باش دارد ، بنابراین او مطمئن نیست که چرا زن احساس اجبار به کار می کند. این شغل 175 دلار آمریکا برای روز پرداخت می كند ، اما وی مشكوك شد كه مسئولیت مدنی و نه پول انگیزه وی بوده است.

صفحات نخست از سراسر جهان همزمان با نبرد ترامپ – بایدن

هنوز هم آرزو می کرد کاش انتخاب دیگری می کرد.

بحر گفت: “بدیهی است که بسیار مأیوس کننده است که فهمید یکی ، او رد شده و دو نفر دیگر که می دانسته بیمار است و به هر حال کار را انتخاب کرده است.”

برخی از کسانی که رأی دادند ، احساس خشم و همدلی مشابه متفاوتی را ابراز داشتند. کاترین ابرل ، 31 ساله ، دختر 4 ساله و پسر 5 ماهه خود را با خود به محل رای گیری برد.

مقامات انتخابات آریزونا همچنان به شمارش آرا inside در داخل دفتر ضبط کننده منطقه Maricopa ادامه می دهند.
مقامات انتخابات آریزونا همچنان به شمارش آرا inside در داخل دفتر ضبط کننده منطقه Maricopa ادامه می دهند. (AP)

ابرل گفت: “من فقط سعی کردم خودم را جای آن شخص قرار دهم تا بفهمم چه کاری باعث می شود یک شخص چنین کاری کند.”

یکی دیگر از رای دهندگان ، آنی زیمفر ، 57 ساله ، گفت که هنگام ورود به سیستم تأخیر اندکی رخ داده است ، شاید به این دلیل که او گاهی به نام و نام خانوادگی خود رفته است. ناظر زن مدت کوتاهی به میز کار فراخوانده شد اما با شیشه پلاستیک جدا شد.

زیمفر گفت: “من امیدوارم که هیچ کس دیگری نتواند این کار را از عمل او بگیرد.” “عصبانیت من کمی فروکش کرده است ، اما حدس می زنم کاش فقط مردم می فهمیدند ، هی ، همه ما در این کار هستیم. آیا می توانیم به مراقبت از یکدیگر کمک کنیم؟ “

ابرل ، یک پرستار بهداشتی در منزل ، س questionال کرد که چرا کارگران نظرسنجی از نظر تب بررسی نمی شوند – این یکی از علائم ویروس است. نیکولاس املند ، سخنگوی دفتر وزیر امور خارجه میسوری گفت ، میسوری نیازی به آزمایش کارگران یا بررسی دمای آنها ندارد.

بحر گفت ، اما مقامات محلی می توانند اقدامات احتیاطی را انجام دهند ، این چیزی است که سنت چارلز برای انتخابات بعدی در ماه آوریل در نظر خواهد گرفت ، بسته به وضعیت ویروس. در حال حاضر ، میسوری تقریباً روزانه شاهد موارد ثبت شده و بستری در بیمارستان است.

بحر گفت: “اگر این اعداد مانند امروز باشد ، ما به یک سیاست قوی تر نیز نیاز خواهیم داشت.” “اگر COVID تا آوریل خاطره ای دور نباشد ، من مطمئناً مایلم اقدامات احتیاطی خود را افزایش دهم.”