کارگر SA pizza bar که گمراه کننده ردیاب تماس باشد هزینه ای از شما دریافت نمی شود

کارگر فروشگاه پیتزا Woodville که گمراه کننده ردیاب های تماس باشد هزینه ای از شما دریافت نمی شود.

دستیار کمیسر پلیس استرالیای جنوبی ، پیتر هاروی گفت که از حقایق مکالمه تلفنی اصلی بین ردیاب های تماس و این مرد ، تبعه اسپانیا ، نمی توان در دادگاه استفاده کرد.

به طور خلاصه ، قضاوت شده است كه مدارك جمع آوري شده توسط پليس در صورتي كه پرونده را به دادگاه منتقل كنند ، موفق نمي شوند.

پلیس در خارج از بار پیتزا Woodville اعلام کرد که کارگر مغازه در تحقیقات COVID به مقامات دروغ گفته و باعث شده استرالیای جنوبی در 20 نوامبر سال 2020 در آدلاید ، استرالیا قفل شود. (گتی)

تحقیقات درباره این مرد که در ابتدا می گفت مشتری مغازه است و کارگر نیست ، اکنون به پایان رسیده است.

مصاحبه اصلی این مرد به عنوان پایه ای برای قفل شش روزه دولت استفاده شد که فقط سه روز به طول انجامید.

هفته گذشته این مرد از طریق وكیل خود گفت كه به شدت از هرگونه عواقب اعمال خود متاسف است.

کمیساریای پلیس استرالیای جنوبی ، گرانت استیونز ، از بروز 6 روز قفل برای استرالیای جنوبی در جریان بروزرسانی COVID-19 در تاریخ 18 نوامبر سال 2020 در آدلاید ، استرالیا خبر داد.
کمیساریای پلیس استرالیای جنوبی ، گرانت استیونز ، از بروز 6 روز قفل برای استرالیای جنوبی در جریان بروزرسانی COVID-19 در تاریخ 18 نوامبر سال 2020 در آدلاید ، استرالیا خبر داد. (گتی)

وكیل این مرد ، اسكات جلبرت از Camena Legal ، گفت كه موكل وی قصد ندارد هیچ آسیبی در نتیجه اطلاعاتی كه وی به ردیاب های تماس داده ، وارد كند.

اسكات جلبرت در بیانیه ای گفت: “موكل من در قرنطینه است و من این سخنان كوتاه را از طرف وی ابراز می كنم.

“او پیش بینی نکرده و قصد نداشته است که اوضاع به همان شکلی پیش بیاید.

وی از زمان ورود به قرنطینه اطلاعات محدودی در مورد انتشار رسانه های دولتی ، افکار عمومی و رسانه های اجتماعی داشته است. “

سرویس پشتیبانی بهزیستی ذهنی Beyond Blue’s Coronavirus یک سرویس 24/7 روزانه به تمام استرالیایی ها است. از سایت اینجا دیدن کنید یا با شماره 1800512348 تماس بگیرید
برای ویروس کرونا ویرایش اخطارها و پخش جریانی مستقیم مستقیم به تلفن هوشمند خود ، در سیستم ثبت نام کنید برنامه 9News و اعلان ها را در در تنظیم کنید فروشگاه برنامه یا Google Play