کلیساهای کرونا ویروس کالیفرنیا نام تجاری خود را به عنوان کلوپ های نواری برای قفل کردن دامن تغییر نام دادند

دو مگا کلیسای کالیفرنیا همچنان از این ایالت سرپیچی می کنند ویروس کرونا ممنوعیت عبادت در محیط داخلی ، تغییر نام تجاری خود به عنوان “کلوپ های استریپ”.
رسانه خبری DSIRN گزارش داد که کلیسای بیدار در سن دیگو و نمازخانه گدسپیک گالری هر دو پس از تساوی کشیشان در مقابل جماعت خود ، کلوپ های استریپ را اعلام کردند.

طبق قوانین کالیفرنیا در حال حاضر کلوپ های استریپ اجازه مراجعه به داخل سالن را دارند.

تعدادی از کشیشان در ایالات متحده نام کلیساهای خود را به عنوان “کلوپ های نواری” تغییر نام داده اند تا از قفل شدن COVID-19 طفره بروند. (یورگن ماتسیوس / اینستاگرام)

کشیش یورگن ماتسیوس از سازمان بیدار اعلام کرد که این کلیسا اکنون در یک ویدیوی اینستاگرامی “کلوپ نوار دوستانه خانوادگی” را بیدار کرده است.

وی گفت: “جایی كه ما شیطان را از قدرت ، قدرت و اقتدار او در زندگی مردم محروم می كنیم.”

کشیش گادسپیک ، راب مک کوی ، بیانیه مشابهی صادر کرد و به اصطلاح “استبداد” دولت را مورد حمله قرار داد.

وی گفت: “کسانی که مورد آزار و اذیت قرار می گیرند ، با سوus استفاده کنندگان خود قرنطینه می شوند. افراد مسن تنها و تنها هستند و بدون دلیل منزوی می شوند. هیچ کس نمی تواند در مراسم تشییع جنازه عزیزان خود شرکت کند … این مسئولیت ماست که از افراد حمایت کنیم.”

طبق قوانین فعلی کالیفرنیا ، هیچ گونه اجتماع عبادی در داخل خانه وجود ندارد. (یورگن ماتسیوس / اینستاگرام)

مرجع “استریپ کلاب” به دنبال اظهارات مایک هاکبی ، فرماندار سابق آریزونا و رقیب جمهوری خواه ریاست جمهوری ، که پس از حکم قاضی کالیفرنیا مبنی بر باز ماندن کلوپ های استریپ ، اما پیشنهاد پیشنهاد بازسازی کلیساها ، گفت:

دادگاه عالی اخیراً به قضات کالیفرنیا دستور داد تا اوضاع را مجدداً بررسی کنند ، بنابراین ممکن است کلوپ های استریپ تعطیل شوند یا به زودی کلیساها در این ایالت بازگشایی شوند.

با این حال ، قانون می تواند به زودی تغییر کند. (یورگن ماتسیوس / اینستاگرام)

در همین حال ، هزاران نفر در سراسر ایالات متحده هر هفته به علت COVID-19 می میرند و بیش از 285،000 نفر از ابتدای ابتلا به بیماری همه گیر کشته می شوند.