کمپین با الهام از پرونده های مأموریت طبقه بندی نشده

توطئه دولت و تهدید به جنگ هسته ای چیزی است که در آخرین قسمت از بازی در انتظار بازیکنان است ندای وظیفه حق امتیاز.

Call of Duty: Black Ops Cold War بازیکنان شاهد توطئه جهانی تنظیم شده در طول جنگ سرد خواهند بود ، چیزی که سازندگان می گویند قبلا در بازی Call of Duty فرصتی برای کشف آن نداشته اند.

9News با Dan Vondrak ، مدیر خلاق در Raven Software به گفتگو نشست تا درباره حالت مبارزات بازی صحبت کند. Vondrak می گوید تیم توسعه در اسناد اخیراً طبقه بندی نشده دولت ایالات متحده برای کمک به ساخت داستان عمیق شده است.

“ما جنگ سرد را به دلیل دسیسه ها ، رمز و راز ، توطئه های جنگ سرد دوست داشتیم.” Vondrak به 9News گفت.

“وقتی صحبت از جنگ سرد است ، همه چیز در مورد آن عملیات انکار پذیر است ، آن ماموریت های مخفی که هیچ دولتی حتی نمی خواهد اعتراف کند که وجود آنها بوده است.”

رئیس جمهور آمریكا ، رونالد ریگان در این بازی كه در اوج جنگ سرد اتفاق می افتد ، از ویژگی های این بازی است.  (Call of Duty: Black Ops Cold War)
رئیس جمهور آمریكا ، رونالد ریگان در این بازی كه در اوج جنگ سرد اتفاق می افتد ، از ویژگی های این بازی است. (Call of Duty: Black Ops Cold War) (اکتیویژن)

این بازی که در دهه هشتاد اتفاق می افتد ، حول توطئه های زیادی بین ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی است ، بازیکنان با شخصیت های مهم تاریخی دیدار می کنند و از نقاط مختلف جهان مانند برلین ، ویتنام ، ترکیه و مسکو دوره اتحاد جماهیر شوروی به دور دنیا سفر می کنند.

“ما باید همه این اسناد را که به تازگی از طبقه بندی خارج شده اند کشف کنیم و این موارد را کشف کنیم که می دانید برای مردم داستان های شگفت انگیزی است.”

Vondrak گفت در حالی که داستان بازی را توسعه می داد ، تیم توسعه دهنده چیزهای باورنکردنی تقریباً خوبی را که در اسناد پیدا کردند به اشتراک می گذارد.

چگونه PlayStation طی 25 سال گذشته تکامل یافته است

“این چیزهایی است که شما نمی توانید آنها را بسازید ، و بنابراین ، برای اینکه ما این را پایه گذاری کنیم و این ماموریت های مخفی جالب را بر اساس آن و این داستان داستانی پیچ و خم ایجاد کنیم ، عالی بود.”

“چیزی که یک بازی Call of Duty عالی دارد ، سهام بزرگی است ، شما می خواهید احساس کنید که جهان را نجات می دهید.”

Vondrak اذعان می کند که این داستان یک سرگرمی ساختگی است اما به 9News می گوید هر مأموریتی بخشی از واقعیت را پشت سر می گذارد ، “در تمام طول مسیر ، مردم می خواهند نام هایی را در صفحه های بارگیری ببینند ، مردم می خواهند شخصیتی را صدا کنند که نام او را می گوید یک رویداد خاص. همه اینها لحظات تاریخ است که در داستان بافته شده است. “

مبارزات Call of Duty Black Ops Cold War با سرعت 4K 60fps در Xbox Series X و PlayStation 5 ، 120fps در چند نفره اجرا می شود
مبارزات Call of Duty Black Ops Cold War با سرعت 4K 60fps در Xbox Series X و PlayStation 5 ، 120fps در چند نفره اجرا می شود (اکتیویژن)

وی گفت: “حتی بعضی از این لحظات بزرگ هوایی ، من نمی توانم منتظر بمانم تا مردم این مطالب را در Google ببینند ، زیرا این واقعیت واقعا بر اساس تاریخ بود.”

“قطب های چادر تاریخی کاملاً وجود دارد ، اما البته این یک داستان داستانی بین آن قطب های چادر است.”

رئیس جمهور آمریكا ، رونالد ریگان در این بازی می گوید: “ما توانستیم با افرادی كه در كنار وی در سطوح مختلف دولت كار می كنند صحبت كنیم.” “ما مجبور بودیم از شخصیت های نمادین استفاده کنیم ، حتی در سمت اتحاد جماهیر شوروی گورباچف ​​را داریم!”

Vondrak گفت که استفاده از تاریخ واقعی برای گفتن داستان در بازی های ویدیویی بسیار آسان تر است ، زیرا نیازی نیست که به بازیکن توضیح دهید که چه افراد خوب یا آدم های بد هستند ، او گفت این همه مربوط به آنچه شما می دانید است.

“من در دهه هشتاد بزرگ شدم ، ریگان” پسر “بود ، او چنین شخصی بود – می دانید؟ او بخشی از همه توطئه های موجود بود ، توطئه سورپرایز اکتبر ، که با بحران گروگانگیری عراق مرتبط بود. ما مهربان هستیم همچنین با آن تاریخچه لمس داشته باشید. “

Call of Duty: Black Ops Cold War دنباله مستقیم اولین بازی Black Ops است
Call of Duty: Black Ops Cold War دنباله مستقیم اولین بازی Black Ops است (اکتیویژن)

انتظار می رود کمپین Call of Duty: Black Ops Cold War بازیکنان بین 5 تا 10 ساعت طول بکشد ، بسته به اینکه بازیکن می خواهد چه چیزی را بپردازد.

این بار به بازیکنان آزادی بیشتری داده می شود ، اگر بخواهید همه چیزهایی را که بازی ارائه می دهد تجربه کنید ، به برخی از قسمت های مبارزات نیاز به بازی های چندگانه دارد.

و برای اولین بار ، بازیکنان می توانند مشخصات شخصیت خود را سفارشی کنند. انتخاب های درون بازی در نهایت بر چگونگی پایان بازی تأثیر می گذارد. “هر وقت می توانید کمی تجربه بازی را به بازیکن بدهید ، این یک چیز خیلی خوب است.” وندراك گفت.

Cold War ششمین بازی از این سری است و دنباله ای مستقیم بر روی اولین بازی Call of Duty Black Ops است.

Black Ops Cold War از کنترلر جدید DualSense پلی استیشن 5 سود می برد ، با بازخورد لمسی به غوطه وری اضافه می شود
Black Ops Cold War از کنترلر جدید DualSense پلی استیشن 5 سود می برد ، با بازخورد لمسی به غوطه وری اضافه می شود (اکتیویژن)

Call of Duty: Black Ops Cold War اکنون در PlayStation 5 ، Xbox Series X | S ، PlayStation 4 ، Xbox One و PC حضور دارد.