کودک نو پا انگلستان پس از بلعیدن کپسول تمیز کننده توالت درگذشت. اولین مورد گزارش شده در جهان

اعتقاد بر این است که پرونده یک کودک نوپای انگلیس که یک هفته پس از خوردن کپسول تمیز کننده توالت درگذشت “اولین گزارش از این اتفاق در جهان” است.

آریتا-گریس برنت پس از اینکه مادرش در 28 ژوئن 2019 مایع “صورتی روشن” خود را در استفراغ مشاهده کرد ، به بیمارستان عمومی ساوتهمپتون منتقل شد.

تحقیقات این هفته شنید که این دختر دو ساله در 2 ژوئیه آزاد شد ، زیرا پزشکان معتقد بودند که وضعیت او بهبود یافته است.

آریتا-گریس بارنت یک هفته پس از بلعیدن کپسول تمیز کننده توالت درگذشت. (Go Fund Me)
با این حال ، در 9 ژوئیه او شروع به خونریزی کرد ، دچار ایست قلبی شد و اندکی پس از انتقال به بیمارستان درگذشت ، به گزارش بی بی سی.

سایمون كیز ، جراح اطفال در تحقیق گفت كه اگر ماده شیمیایی حاصل از این محصول باعث آسیب قابل توجهی توسط آریتا گریس شود ، “این قبلاً در كودك توصیف نشده است”.

وی گفت: “اگر این اتفاقی باشد که برای آریتا افتاده است ، این اولین بار است که در جهان اتفاق می افتد.”

مادر آریتا گریس ، لوسی کوک ، به تحقیق گفت که در آن زمان موهای او صورتی رنگ شده بود ، اما در هنگام بیماری دختر جوان رنگ مو در خانه وجود نداشت.

یک تحقیق شنید که یک کودک نوپای انگلیس پس از خوردن کپسول تمیز کردن اردک توالت درگذشت. (اردک توالت انگلستان)

پزشک قانونی Rosamund Rhodes-Kemp به تحقیق در مورد این کودک نوپا اعتقاد داشت که در طبقه بالا در خانه خانواده Sarisbury Green هنگامی که کپسول اردوگاه توالت را بلعیده بود و مادرش در طبقه پایین بود ، رنگ سبز-آبی داشت ، بلعیده بود.

دکتر Nicola Trevelyan ، یک متخصص اطفال در بیمارستان عمومی ساوتهمپتون گفت که مشخص نیست که چرا استفراغ آریتا-گریس صورتی است زیرا کپسول به رنگ سبز آبی است ، اما “محصولاتی که به نظر شیرینی می آیند ، کودکان را به بازی با آنها جلب می کند”.

پزشک قانونی گفت: یک مشکل احتمالی برای محصول اردک توالت این است که برای تولید “گلوله” های آهسته مواد شیمیایی و مسئله چگونگی رفع بسته بندی ضد کودک طراحی شده است.

وی گفت: “ضد کودک بودن ضد کودک نبود زیرا قطعاً در بالا دستکاری شده بود و به گفته مادر این کار توسط یکی از کودکان انجام شد.”

“این امکان وجود داشت که این مورد باز شود ، این یک مسئله است و برای تولید کنندگان و والدین در مورد نحوه نگهداری این نوع محصولات تأثیراتی خواهد داشت.”

مادر آریتا-گریس نیز آخرین لحظات او را قبل از انتقال به بیمارستان با استفراغ خون توصیف کرد.

وی گفت: آریتا-گریس پس از خوابیدن یک کمان قهوه ای در موهای خود قرار داده بود و هنگامی که بیمار به شدت بیمار شد ، پزشکان به او گفتند “تمام تلاش خود را کرده اند”.