گفته می شود زن باردار پس از تبلیغات اینترنتی لپ تاپ ، مورد تعرض قرار گرفته است

شش نوجوان به علت سرقت های متهم در سرتاسر ملبورن متهم شده اند ، از جمله یکی از آنها که گفته می شود یک زن باردار مورد تعرض قرار گرفته است.

این زن برای فروش لپ تاپ در Gumtree تبلیغ کرده بود ، اما وقتی خریدار رسید ، آنها ادعا کردند که از پرداخت پول خودداری کردند.

پس از آن ادعا شده بود که توسط مردی که لپ تاپ را ربوده و به شریک زندگی خود قبل از عزیمت در یک مادزا مشت زده است ، مورد حمله قرار گرفت.

شش نوجوان پس از یک رشته سرقت ادعا شده در ملبورن متهم شده اند.
شش نوجوان پس از یک رشته سرقت ادعا شده در ملبورن متهم شده اند. (9 خبر)

پلیس ویکتوریا گفت که حوادث ادعایی در سراسر غرب شهر ، در Maribyrnong ، Footscray و West Footscray بین ساعت 5.15 عصر تا 20.20 بعدازظهر اتفاق افتاد و با دستگیری نوجوانان در Sunshine پایان یافت.

دو پسر نوجوان ، یک جوان 15 ساله از Derrimut و یک جوان 17 ساله از سنت آلبانس ، به جرم سرقت ، سرقت ، حمل کالاهای سرقت شده ، سرقت وسیله نقلیه موتوری متهم شدند و برای حضور در دادگاه کودکان بازپرس شدند.

یک پسر 16 ساله سانبری به اتهام سرقت ، تعرض غیرقانونی و سرقت وسیله نقلیه موتوری متهم شد و برای حضور در دادگاه کودکان بازگردانده شد.

سه پسر نوجوان ، یک نوجوان 14 ساله از آلبین ، یک جوان 15 ساله از سنت آلبانس و یک جوان 16 ساله از کابل بانک ، به جرم سرقت وسیله نقلیه موتوری متهم شدند و برای حضور در دادگاه کودکان متهم شدند.