یافته های تحقیق درباره حمله خیابان بورک در سال 2017 شکست پلیس ویکتوریا را نشان می دهد.

عدم موفقیت پلیس ویکتوریا در تماس با بی احتیاطی قاتل محکوم به جیمز گارگاسولاس ، رانندگی در تعقیب پلیس در پی حمله ، به عنوان سقوط در مدیریت قتل عام خیابان بورک 2017.

پزشک قانونی Jacqui Hawkins یافته های مربوط به مرگ قربانیان کشته شده در قتل عام صبح امروز را ارائه داد و 9 توصیه را ارائه داد – از جمله اینکه دوربین های فرسوده بدن پلیس در جلسات وثیقه خارج از جلسات استفاده می شود.

در این هنگام شش نفر کشته و 27 نفر دیگر زخمی شدند جیمز گارگاسولاس در 20 ژانویه 2017 ده ها عابر پیاده را در Bourke Street Mall در CBD ملبورن زیر و رو کرد.
جیمز گارگاسولاس با قربانیان روبرو خواهد شد
یافته های قتل عام خیابان بورک که باید ارائه شود. (عرضه شده)

قربانیان کشته شده شامل زاخاری برایانت سه ماهه ، تالیا هاکین 10 ساله ، جس مودی 22 ساله ، یوسوکه کانو 25 ساله ، متیو سی 33 ساله و بهاویتا پاتل 33 ساله بودند.

گارگاسولاس ، که در فوریه سال 2019 به زندان افتاد ، به دلیل قتل ها در حال حبس ابد است.

خانم هاوکینز امروز به دلیل احترام به قربانیان ، از نام گارگاسولاس در تحقیق استفاده نکرد.

بازپرس گفت: پلیس برچسب زدن به تعقیب و گریز اولیه از یاراویل به بندر ملبورن را به عنوان “تعقیب” منجر به عدم نظارت صحیح در این امر نشده است.

وی گفت: “ندادن آن به عنوان تعقیب به معنای این بود كه نظارت صحیحی آغاز نشده است زیرا هیچ كنترل كننده تعقیب اختصاص داده نشده است.”

“این بدان معنی بود که هیچ کس مسئولیت ارزیابی مناسب و لازم ارزیابی ریسک برای مدیریت خطرات را ندارد. این یک نقض آشکار سیاست تعقیب بود.

“تردیدی ندارم که یک کنترل کننده تعقیب بی فایده بودن دوباره تعقیب این مجرم را تشخیص داده و به طور مناسب تعقیب را خاتمه می دهد.

“عدم فراخوانی پیگیری گسترده ، چالش های مرتبط با تحقیق درباره چشم انداز از دست دادن پلیس در گرمای لحظه را برجسته کرد.”

خانم هاوکینز گفت که پلیس ارتباط م effectivelyثر با فرماندهی در مورد ماهیت خلع ید از کار “بسیار مشکل ساز” است.

با این حال ، او نمی توانست بگوید که اگر پیگیری ای انجام شده باشد ، آیا این کار می تواند از وقوع قتل عام جلوگیری کند.

وی گفت: “من نمی توانم بگویم اگر پیگیری فراخوانی می شد و احتمالاً خاتمه می یافت ، آیا این امر می توانست روند وقایع را تغییر دهد – اما عدم تماس با آن ، هیچگونه نظارت و نظارت رسمی را مجاز نمی دانست.”

خانم هاوکینز دریافت که برخی افسران پلیس از اقدام قاطعانه تر در روز “فلج” شده اند ، زیرا از ترس اینکه توسط مقامات مافوق انتظامی داده شوند.

وی گفت: “من با دستیار کمیسار و نظر آنها موافقم که ترس از نظم و انضباط برخی اعضای پلیس را از اقدام قاطعانه تر در روز فلج می کند”.

“آنچه مورد نیاز بود یک رشته بود ، یک رویکرد عینی را از افسران ارشد محاسبه کرد تا تصمیمات و استراتژی های جایگزین ارزیابی شود و به مدیریت اوضاع کمک کند.”

وی صحنه های ترسناکی را که درست در ساعت 13:30 در مرکز خرید بورک استریت رخ داد ، “غیرقابل تصور و دافع” توصیف کرد.

خانم هاوکینز گفت: “توصیف ساده این وقایع وحشت آنها را به تصویر نمی کشد ، اتفاقاتی که در میان جمعیت خریداران ، گردشگران و کارمندان اداری که از اوج تابستان لذت می برند رخ داده است.”

“بسیاری از شاهدان آن را به یک کابوس تشبیه کردند.

“اقدامات مجرم هر دو غیر قابل تصور و قابل دفع است. آنها به قلب ملبورن ضربه زدند.”

خانم هاوکینز گفت: “توصیف ساده این وقایع وحشت آنها را به تصویر نمی کشد.”

“عمل مجرمان هر دو غیرقابل تصور و قابل دفع است. آنها به قلب ملبورن ضربه زدند.”