یک مرگ جدید COVID-19 در ویکتوریا ؛ هفته های آینده ایالات متحده ممکن است “افزایش موج” ویروس کرونا را مشاهده کند. هشدار آتش با ادامه موج گرما ؛ بازشماری ویسکانسین برنده شدن جو بایدن بر دونالد ترامپ را تأیید می کند

عالی ترین متخصص بیماری های عفونی آمریکا روز یکشنبه گفت که ایالات متحده ممکن است در هفته های بعد از شکرگذاری شاهد “افزایش موج” ویروس کرونا باشد و او انتظار ندارد قبل از کریسمس توصیه های فعلی مربوط به فاصله اجتماعی آرام شود.

در همین حال ، در یک وارونگی بزرگ ، بیل دبلاسیو ، شهردار شهر نیویورک گفت که بزرگترین سیستم مدرسه کشور برای یادگیری حضوری بازگشایی می شود و تعداد روزهای زیادی از بچه ها را در کلاس شرکت می کند.

این اعلامیه تنها 11 روز پس از آن اعلام شد که شهردار دموکرات گفت مدارس به دلیل افزایش موارد COVID-19 تعطیل می شوند.

هریت کراکوفسکی ، 85 ساله ، ساکن خانه سالمندان ، عکسی را در دست دارد که در آن تابلویی برای تشکر از کارکنان خانه عبری در ریوردیل در هنگام رژه کارکنان برای جشن شکرگذاری ، در نیویورک نگه داشته شده است.

وی گفت: “ما احساس اطمینان می کنیم که می توانیم مدارس را ایمن نگه داریم.”

دکتر آنتونی فاوسی ، مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی ، به “این هفته” ABC گفت که سطح عفونت در ایالات متحده “به طور ناگهانی تغییر نخواهد کرد.”

وی گفت: “بنابراین واضح است که طی چند هفته آینده ، ما همین موارد را خواهیم داشت. و شاید حتی دو یا سه هفته پایین خط … ممکن است شاهد افزایش موجی باشیم.”

ویویان زایاس روکر را که زمانی متعلق به مادر تازه فوت شده آنا مارتینز بود ، در حالی که خانواده اش قبل از شام شکرگذاری نماز می خوانند ، در Deer Park ، نیویورک ، آنا مارتینز در تاریخ 78 آوریل در حالی که بهبود می یافت از تعویض مفصل زانو درگذشت.

دکتر فاوسی به مسئله مدرسه پرداخت و گفت كه گسترش “بین كودكان و كودكان در واقع كاملاً بزرگ نیست ، مانند آنچه كه شخص به آن شك می كرد. بنابراین بیایید سعی كنیم بچه ها را برگردانیم ، اما سعی كنیم مواردی را كه حفظ می كنند و فقط نوعی گسترش جامعه را فشار دهید که ما سعی داریم از آن جلوگیری کنیم. “

دکتر فاوسی همچنین در برنامه “ملاقات با مطبوعات” در NBC ظاهر شد ، جایی که وی سخنان مشابهی را بیان کرد و افزود که “خیلی دیر نیست” برای افرادی که پس از روز شکرگذاری به خانه خود سفر می کنند تا با پوشیدن ماسک ، جلوگیری از گسترش ویروس به شما کمک کنند ، از دیگران فاصله بگیرید اجتناب از گروههای بزرگ مردم

یک مسافر روز یکشنبه هنگام عبور از ترمینال 3 در فرودگاه بین المللی اوهار در شیکاگو از ماسک استفاده می کند.

وی گفت: “بنابراین ما می دانیم كه می توانیم در این زمینه كاری انجام دهیم ، خصوصاً الان كه وارد فصل سردتر می شویم و به تعطیلات كریسمس نزدیک می شویم.”

تعداد موارد جدید COVID-19 گزارش شده در ایالات متحده برای اولین بار در روز جمعه بیش از 200000 مورد بود.