۱۰۰ بک لینک رایگان قدرتمند با اتوریتی بالا [ آپدیت ۲۰۲۰ ]

صفحات محصولات فروشگاه را همانند پست های وبلاگتان بهینه سازی کنید این یکی از تکنیک های سئو است که بسیار ار اهمیت برخوردار می باشد. صفحه قوانین سایت داشته باشید این نکته تاثیر مستقیمی بر روی سئو و پارامترهای گوگل ندارد. این نوع بکلینک میتواند به بهبود سئو سایت کمک کند. آیا بک لینک بر سئو سایت تاثیر دارد؟ ایده آل ترین نوع بکلینک به سایت شما، لینک از طریق مقالهایی مناسب و با کیفیت است. افزایش بازدید سایت و در نتیجه افزایش رتبه سایت در گوگل یا بلعکس هدف اصلی هر دارنده وبسایتی است. در نتیجه بکلینک به سایت علی ایجاد میشود. بطور کلی به هر لینکی که از خارج از سایت دریافت میکنید بک لینک گفته میشود . وقتی محتوای شما ارزشمند باشد در نتیجه به اشتراک گذاشته میشود. در نتیجه تقریباً ارزش این را دارد که به هیچ وجه اختلاف رتبهای نداشته باشیم، چه رسد به افزایش مثبت.

همچنین مطالعه بر روی یک میلیون نتیجه جستجوی گوگل نشان می دهد که صفحات با یو آر ال های کوتاهتر در رتبه های بالاتر گوگل قرار دارند. اما همان مطالعات نشان می دهد سایت هایی که در صفحه اول گوگل قرار می گیرند، معمولا محتوای آنها بیش از 1000 کلمه است. در مورد عبارات کلیدی که با چگونه آغاز شده و پاسخ آن به شکل لیست وار است، گراف دانش بعضا فعال شده و سایت هایی که به شکل لیست به این سوالات پاسخ داده اند را در آن گراف قرار می دهد. محتوای قدیمی را به روز رسانی کنید این مورد یکی از ترفند هاییست که توسط سئوکاران کاملا ندیده گرفته می شود. با زیاد شدن معاملات بک لینک گوگل الگوریتم های خود را آپدیت کرد و الگوریتم پنگوئن را برای شناسایی و جریمه سایت هایی که از این روش های لینک سازی استفاده میکردند معرفی کرد. در کل کار منطقی و حساب شده اینه که وقت و انرژی که قراره برای ساخت پی بی ان های پرخطر بذاریم رو صرف ساخت وبسایتی با محتوای با کیفیت و جذاب کنیم، چون همونطور که در جریانید حفظ و نگهداری پی بی ان خیلی سخته و شما باید هزینه مختلفی از جمله خرید دامنه، آی پی اختصاصی، خرید هاست، مدیریت سایت ها و غیره.

خدمات ما به دو صورت بک لینک و رپورتاژ است و در آینده ای نه چندان دور خدمات جدیدتری هم به وب سایت افزوده خواهد شد. لینک های داخلی هم برای بازدید کنندگان سایت حائز اهمیت هستند و هم برای ربات های موتورهای جستجو. برای جذب بکلینکهای مقاله، محتوایی ایجاد کنید که شما را به عنوان یک مدیر متفکر نشان میدهد؛ به گونهای که سایت و نام تجاری شما به عنوان یک منبع مراجعه برای مصاحبهها و بینش صنعتی مورد تحسین قرار گیرد. میتوانید با اکانت گوگل خود در این سایت وارد شوید بعد از انجام ثبتنام بر روی دکمه complete your profile کلیک کنید در بخش About توضیحاتی در مورد وبسایت خودتان نوشته و در قسمت website آدرس وب سایتتان را درج کنید. وبلاگنویس دیگری به نام مریم در مجله اینترنتی مشهور خود، هنگام نوشتن مطلب در مورد این موضوع به مقاله علی لینک میدهد. تصویر زیر نمونه هایی از تبلیغات فریبنده برای فروش بک لینک های بی کیفیت را نشان میدهد. از یو آر ال های کوتاه استفاده کنید یو آر ال های کوتاهتر برای موتورهای جستجو و کاربران بهتر است. دکمه های اشتراک گذاری را دم دست قرار دهید همواره سعی کنید دکمه هایی که به واسطه آنها کاربران می توانند مطالب شما را به راحتی به اشتراک بگذارند دم دست قرار داده تا از این قابلیت نهایت استفاده را ببرید.

اما سایت هایی که دارای رویه معلوم بوده و قوانین مشخصی برای کارهای خود دارند، قانونی تر جلوه کرده و از دید کاربران اعتبار بیشتری دارند. سایت هایی که لینک نوفالو می دهند را حذف نکنید! 2- سایت های PBN بایستی حتماً به یک ایندکسر ایده آل متصل شوند تا رپورتاژ های شما را در سریعترین زمان ممکن ایندکس نماید. به عنوان مثال، علی یک وبلاگنویس است و مقالهای بسیار جالب درباره یک رویداد ورزشی مینویسد. حداکثر 60 کاراکتر برای عنوان صفحه انتخاب کنید گوگل برای نمایش عنوان صفحه محدودیت دارد و مقدار این محدویت 512 پیکسل است. در لایه سوم برای هر کدام از لینک های لایه دوم، لینک سازی انبوه انجام می گردد. چرا باید لینک سازی PBN کنیم؟ سوال شما این است که PBN چه ویژگی ای باید داشته باشند ؟ اما مد نظر داشته باشید که در این نوع بکلینک، تنها لینکهایی که از سایتهای معتبر آمدهاند، ارزشمند است. در سال های گذشته فقط به این شیوه بود که وبمسترها بک لینک را تنها مثل یک تبلیغ متنی می شناختند و در سایتهای مختلفی قرار میدادند اما از نظر قیمتی نباید فراموش کنید که سایت های که در گوگل رتبه بیشتری دارند ، دارای هزینه های بیشتری هستند.

صفحه اصلی خود را صرفا در نام برند خود بهینه سازی کنید صفحه اصلی شما مطمئنا معتبرترین صفحه در سایت است، اما این صفحه به دلیل کمبود محتوا، نمی تواند معمولا رتبه خوبی کسب کند. بنابراین صفحه اصلی خود را صرفا در نام برند خود بهینه و سئو کنید. چرا که بسیاری از وبمسترها صرفا به ایجاد صفحه محصول بسنده کرده و توضیحی برای آن نمی نویسند. به همین دلیل در صورت جستجو در خصوص افزایش بازدید سایت با اصطلاح SEO (سئو) یا Search Engine Optimization به معنی بهینهسازی موتور جستجو یا بهینهسازی سئوی سایت برای موتورهای جستجو روبرو شدهاید. لینک دهنده یا بکلینک نقش مهمی در بهبود سئو سایت ایفا میکند. بنابراین، به طور معمول این نوع بکلینک به بهبود سئو سایت کمک نمیکند. یکی از موارد بهبود سئو خارجی Backlink (بکلینک)، لینک یا پیوند است. خرید بک لینک اشتباه است؟ گوگل از چه طریقی بک لینک PBN را شناسایی و جریمه میکند؟