چرا پروژه برج های نارنجستان در دسته محبوب ترین برج ها در منطقه 22 است؟

همچنین این شرکت مراحل کار بر روی پروژه و پیشرفت آن را به صورت ماهانه در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد  اما اگر به دنبال مشاور املاک معتبری هستید پیشنهاد می کنیم حتما مقاله ” بهترین مشاورین املاک برای پیش خرید پروژه نارنجستان را چگونه انتخاب کنیم؟” را مطالعه کنید.

بررسی ویژگی های منحصر به فرد پروژه نارنسجتان 1 در منطقه

پروژه ی نارنجستان1 به طور کلی دارای دو برج 10 طبقه شامل 2 طبقه پارکینگ، 1 طبقه لابی و 7 طبقه ی مسکونی با 84 واحد مسکونی به متراژ 102 متری 2 خواب، 130 متری 2 خواب و 150 متری 3 خوابه به همراه پارکینگ و انباری برای هر واحد و هر طبقه شامل 8 واحد میشود. مدت زمان تحویل پروژه  هم 36 ماهه از زمان گود برداری تعیین شده است. این پروژه به دلیل قابلیت های تجاری خود به نفع اعضا و سرمایه گذاران میباشد.

 

نحوه پرداخت هزینه واحد های پروژه نارنجستان 1

قرارداد ساخت برج نارنجستان 1 متری 4.7 میلیون تومان می باشد که البته هزینه زمین و تراکم به صورت جداگانه از قرار هر متر 2.6 میلیون تومان محاسبه می گردد. هر واحد 500 تا 600 میلیون تومان تا پایان مهر 99 واریزی دارد.

بابت 102 متری هر دو ماه 50 میلیون تومان

بابت 130 متری هر دو ماه 65 میلیون تومان

بابت 150 متری هر دو ماه 75 میلیون تومان

تحویل 36 ماهه از زمان گودبرداری از اول 98.

پروژه نارنجستان ۱ که جزو برج های کوهک می باشد، در شهریور ماه سال ۹۷ شروع به پذیره نویسی کرد .این پروژه دارای سهم تجاری می باشد و دارای تنوع متراژی خوبی است و حق انتخاب متراژی برای خریدار وجود دارد. پروژه نارنجستان 1 یکی از کم واحد ترین پروژهای منطقه است  و در کل با ۸۴ واحد دارد. سازنده این پروژه تعاونی ابنیه آکام است.

 

امتیازات پروژه نارنجستان1

 از مزایای پروژه نارنجستان موقعیت مکانی مناسب در ناحیه در حال رشد کوهک می باشد. برج های نارنجستان دقیقا در ضلع جنوبی شهرک یاس2 واقع شده اند که شهرکی تازه ساز می باشد و از نظر زیرساختی به توسعه ی منطقه کوهک و پروژه نارنجستان کمک شایانی خواهد نمود.  این پروژه به راحتی به اتوبان های آزادگان، حکیم، همت و بلوار ها، موقعیت تجاری مجتمع طوبی دسترسی دارد وهمینطور نزدیک بودن به مراکزتفریحی منطقه22 نظیر دریاچه خلیج فارس، مرکزخرید بام لند، پارک جنگلی چیتگر و پارک ساحلی او پارک باعث می شوند تا این مجموعه از موقعیت عالی برخوردارشود.

این پروژه فرصتی عالی برای کسانی است که قصد سرمایه گذاری میان مدت داشته یا دوست دارند در مجموعه ای کم واحد، نو ساخت و لوکس زندگی کنند.

امتیاز واحد های پروژه نارنجستان 1 در دفتر تعاونی ابنیه آکام به صورت قطعی منقل می شود.