اخبار ارز رمزنگاری شده بیت کوین با رکورد اخبار مالی بالا

این یک سال وحشی برای بیت کوین بوده است که از پایان سال 2019 بیش از 175 درصد افزایش یافته است. قیمت ها در مارس به زیر 5450 دلار استرالیا رسید بازارهای سراسر جهان به شدت سقوط کرد به دلیل بحران اقتصادی COVID-19.
بیت کوین با وجود رکود در اقتصاد جهانی ، بهبودی چشمگیر به دست آورده است. (نه)

غول های پرداخت Square و PayPal هر دو به مشتریان خود اجازه خرید و فروش بیت کوین را می دهند. Fidelity غول مدیریت پول در حال راه اندازی صندوق بیت کوین برای سرمایه گذاران ثروتمند است. قراردادهای آتی بیت کوین حتی در بورس کالای شیکاگو نیز معامله می شوند.

Paul Tudor Jones ، Stanley Druckenmiller و Mike Novogratz مدیران برجسته سرمایه گذاری در بیت کوین نیز صعودی هستند.

به عبارت دیگر ، روزهایی که بیت کوین فقط به عنوان یک سرمایه گذاری فرعی در نظر گرفته می شد ، به پایان رسیده است. ارز رمزنگاری شده قانونی شده است.

گای هیرش ، مدیر عامل ایالات متحده در شرکت eToro ، کارگزاری و بازرگانی گفت: “این تجمع با پول هوشمندانه و نهادی انجام می شود و صرفاً بر اساس حدس و گمان های خرده فروشی ساخته نمی شود.” “بنابراین تعداد بیشتری از افراد و مدیران دارایی اکنون در حال خرید هستند.”

ارز Cryptocurrency در حال افزایش است گرچه به گفته کارشناسان ، مجرمان به دلیل فعالیت Welcome To Video کمتر برای بکارگیری غیرقانونی از بیت کوین استفاده می کنند.
به گفته کارشناسان ، افزایش ارز رمزنگاری شده بیت کوین توسط پول هوشمند موسساتی هدایت می شود. (AAP)

اکنون مقدار بیت کوین در گردش بیش از 496 میلیارد دلار استرالیا ارزش دارد.

بیت کوین اخیراً پس از آنکه یک استراتژیست ارشد در BlackRock ، بزرگترین شرکت مدیریت دارایی جهان ، پیشنهاد داد که بیت کوین می تواند روزی جایگزین طلا به عنوان یک ارز امن برای انتخاب مکان شود ، افزایش یافته است.

افزایش حماسی بیت کوین همچنین به افزایش چشمگیر در ارزهای رمزپایه کوچکتر مانند ethereum ، XRP ، litecoin و Stellar در اواخر زمان دامن زده است. که ممکن است ادامه یابد.

دنیس وینوكوروف ، رئیس تحقیق در واسطه دارایی های دیجیتال Bequant ، گفت: “بیت کوین با رسیدن به یک بالاترین سطح جدید …

وی افزود: “با این وجود بعید است كه این ورودی فقط به بیت کوین محدود شود”. “سهولت دسترسی به دارایی های دیگر بسیار ساده تر از آن است که در آخرین اجرای گاو نر بود.”