بیت کوین در برابر فشار برای شکستن بالاترین سطح $ 20،000 مقاومت می کند

ارز رمزنگاری شده بیت کوین در مقابل فشار برای شکستن سد 20 هزار دلار مقاومت می کند ، و فقط پنج روز پیش از یک بالاترین قیمت بیش از 19 هزار و 500 دلار سقوط کرد.

بیت کوین در حال حاضر با 18171 دلار آمریکا (24421 دلار استرالیا) معامله می کند ، زیرا در طی همه گیر COVID-19 افزایش ارزش زیادی را تجربه کرده است.

بسیاری از این مانع 20 هزار دلاری را نشان دهنده اصلی بودن حقانیت بیت کوین می دانند ، زیرا از زمان رونق بدنام در سال 2017 به اوج جدیدی می رسد.

بیت کوین با وجود رکود در اقتصاد جهانی ، بهبودی چشمگیر به دست آورده است. (نه)

هفته گذشته Gunnar Jaerv ، مدیر ارشد اعتماد اول دیجیتال ، گفت که انتظار یک مسیر صعودی کامل برای هر دارایی غیر واقعی است.

آقای Jaerv گفت: “بیت کوین اکنون یک هفته است که سطح 20k $ را تحریک کرده است. این نشانه خوبی است ، ما شاهد برخی حرکات سرسام آور و هیچ عقب نشینی قابل توجهی در سال 2017 هستیم.”

“به نظر می رسد قیمت بین 19k و 17k است.

“اگر در هفته های آینده شاهد یک ادغام در این زمینه باشیم ، با افزایش حجم بیت کوین برای ادامه حرکت صعودی ، می توانیم احتمال شکستن بالای 20 کیلوگرم را نیز ببینیم.

“ما باید به یاد داشته باشیم که هیچ طبقه ای از دارایی های پایدار پیش بینی کاملی برای افزایش نخواهد داشت.”

بسیاری انتظار دارند که بیت کوین به طور مداوم افزایش یابد – اما بدون قله ها و قله های معمول. (iStock)

یک هفته پیش ، تعدادی از سرمایه گذاران و تحلیل گران برجسته معتقد بودند که مسیر طولانی مدت بیت کوین بسیار بیشتر از 20 هزار دلار است.

گای هیرش ، مدیرعامل شرکت کارگزاری و بازرگانی eToro ، گفت: “این تجمع با پول هوشمندانه و نهادی انجام می شود و فقط در حدس و گمان های خرده فروشی ساخته نمی شود.”

“بنابراین تعداد بیشتری از افراد و مدیران دارایی اکنون در حال خرید هستند.”

افزایش حماسی بیت کوین همچنین به افزایش چشمگیر در ارزهای رمزپایه کوچکتر مانند Ethereum ، XRP ، Litecoin و Stellar از اواخر سال دامن زده است. که ممکن است ادامه یابد.

بیت کوین پس از رونق قیمت در اواخر سال 2017 ارزش زیادی از دست داد. (AAP)

دنیس وینوكوروف ، رئیس تحقیق در واسطه دارایی دیجیتال ، بكوانت ، گفت: “بیت کوین به بالاترین سطح جدید خود می رسد … احتمالاً موجی از سرمایه گذاری خرده فروشی را افزایش می دهد كه بیت کوین را با كوتاه مدت بسیار بالاتر می برد.”

“با این حال ، بعید است که این ورودی فقط به بیت کوین محدود شود.

“سهولت دسترسی به دارایی های دیگر بسیار ساده تر از آن است که در آخرین اجرای گاو نر بود.”