تشخیص سرقت ادبی انلاین

مزایای استفاده از حساب تأیید اعتبار تشخیص سرقت ادبی انلاین

دسترسی مستقیم به http://www.ithenticate.com/ بدون نیاز نرم افزار مشابهت یاب به رابط یا سایتی با رابط
یک حساب شخصی سفارش دهید و نام کاربری و رمز عبور خود را داشته باشید
هر تعداد مقاله را بررسی کنید (مطابق با حساب خریداری شده) و نتایج را مشاهده کنید و منابع مورد نظر را محدود کنید
تعداد زیادی از بررسی مقاله ها را از سردبیران مجله گزارش می کند
نرم افزار IThenticate محبوب ترین نرم افزار برای شناسایی شباهت متن نوشتاری با سایر مقالات و کتاب ها است. که بیشتر ناشران از آن استفاده می کنند. در اینجا چند پیشنهاد در مورد نحوه جستجو یا گرفتن نرم افزار تشخیص کپی بودن پایان نامه وقت ملاقات با سرقت ادبی وجود دارد. علاوه بر این ، روش های ایجاد شباهت متن با سایر مقالات و نحوه تصحیح آن مورد بحث قرار گرفته است.

فهرست
دزدی ادبی چیست؟
مشکل اصلی نرم افزاری است که دزدی ادبی را بررسی می کند.
نرم افزار شناسایی هویت ، محبوب ترین نرم افزار تشخیص تشابه متن
قیمت نرم افزار iThenticate
راه حل های دزدی ادبی بررسی کپی بودن مقاله

دزدی ادبی چیست؟
سرقت ادبی زمانی اتفاق می افتد که سرقت ادبی مقاله نویسنده ای از نوشته ها ، ایده های دیگران یا بخشی از مقالات دیگران مانند عکس ، جدول و نمودار استناد کند. به عنوان مثال ، بخشی از یک مقاله یا کتاب را که بسیار با موضوع مقاله شما مرتبط است بدون تغییر ساختار مقاله خود کپی کنید. این عمل به عنوان دزدی ادبی شناخته چک کردن سرقت ادبی می شود.

پلاجریسم چکر :: آنچه درباره سرقت مقاله باید بدانید.
بیشتر بخوانید :: بهترین مجله را برای چاپ مقاله سایت مشابهت یابی مقاله پیدا کنید

مشکل اصلی نرم افزاری است که دزدی ادبی را بررسی می کند.
سرقت ادبی می تواند عمدی یا غیر عمدی باشد. تعداد زیادی نرم افزار و سایت برای بررسی شباهت مقاله با سایر مقالات وجود دارد. مشکل اصلی چنین نرم افزاری این است:

تخصصی عبارات تخصصی یک رشته که قابل تغییر نیست. مشابه شناسایی می شوند
● بیشتر این نرم افزارها نمی توانند استنادها یا منابع را تشخیص دهند و آنها را به صورت درصد شباهت گزارش دهند.
مقاله ممکن است در بخشهای مختلف درصد تشابه متفاوتی داشته باشد. به عنوان مثال ، بیشترین شباهت ها در بخش بررسی ادبیات و کمترین شباهت ها در بخش نتایج وجود دارد. در حال حاضر ، این نرم افزار نمی تواند قسمتهای مختلف مقاله را شناسایی کند ، بنابراین همانندجویی رایگان آنها درصد شباهت را به طور کلی بیان می کنند.

نرم افزار شناسایی هویت ، محبوب ترین نرم افزار تشخیص تشابه متن
نرم افزار IThenticate محبوب ترین نرم افزار برای تشخیص تشابه متن مقاله با سایر نوشته ها مشابهت یابی مقاله انگلیسی است. نرم افزارهای زیادی برای تشخیص شباهت متن با سایر نوشته ها وجود دارد ، اما به راحتی می توان گفت که تاکنون بهترین نرم افزار برای شناسایی میزان شباهت ، نرم افزار iThenticate است.

قیمت نرم افزار iThenticate
سایت iThenticate سه برنامه برای استفاده از نرم افزار iThenticate در نظر گرفته است. در پیش زمینه ، با پرداخت 100 دلار برای 12 ماه ، می توانید مقاله ای با حداکثر 12500 کلمه را ارائه دهید. در برنامه دوم ، با شارژ حساب خود به مبلغ 300 دلار ، می توانید یک یا چند مقاله را تا 75000 کلمه بررسی کنید و برنامه سوم برای سازمان ها و شرکت ها است.
همانطور که گفته شد؛ پرداخت چنین هزینه ای برای چندین مقاله فایده ای ندارد. بنابراین بهترین راه استفاده از موسساتی است که در سایت iThenticate حساب کاربری دارند. مجموعه ترجمه های تخصصی ایرانی با پرداخت هزینه ای اندک سرقت ادبی ، مطالب نوشته شده را بررسی می کند ، از جمله مقالات ، کتاب ها و …

در صورت سفارش بازنویسی (periphrasis) در مجموعه ترجمه تخصصی ایران ؛ این مجموعه ایلیار خبر پست شما را به صورت رایگان از سایت iThenticate بررسی می کند و نتیجه را به همراه پرونده بازنویسی شده به سرویس شما ارسال می کند. ”

راه حل های دزدی ادبی
روش هایی برای از بین بردن دزدی ادبی وجود دارد که در زیر به طور کامل توضیح داده شده است.

از نوشتن مقالات دیگر کپی نکنید
وقتی شروع به نوشتن مقاله می کنید ، هرگز استفاده رایگان از ithenticate مقالات دیگر را بدون ایجاد تغییر در آن ذکر نکنید. سعی کنید مقاله را نتیجه افکار و ایده های خود قرار دهید و آن را به زبان خود بنویسید.

تفسیر
اگر نوشتن مقاله را به پایان رسانده اید و به نکته فوق توجه نکرده اید ، یعنی بخشهایی از نوشته های مقاله های دیگر را بدون تغییر در مقاله خود آورده اید ، نگران نباشید ، به نقل از عبارت ، می توان تشابه را به میزان قابل توجهی کاهش داد.

هنگام پارافراژ ، عبارات اسمی بررسی سرقت ادبی مقاله رایگان و ساختار جمله به گونه ای تغییر می کنند که معنی جمله ثابت می ماند. فقط بیان جمله تغییر کرده است.