خرده فروش آنلاین مد سوئدی، 42000 مشتری را به دلیل بازگرداندن اقلام زیاد مسدود می کند

خرده فروش آنلاین مد سوئدی، 42000 مشتری را به دلیل بازگرداندن اقلام زیاد مسدود می کند

خرده‌فروشی آنلاین مد مستقر در سوئد، Boozt AB گفت که 42000 مشتری را به دلیل بازگرداندن اقلام زیادی که خریداری کرده بودند مسدود کرده است و اقدامات آنها را برای شرکت و محیط زیست بسیار پرهزینه می‌داند.

Ask Kirkeskov Riis، سخنگوی فروشگاه اینترنتی چند برندی فروش لباس و محصولات زیبایی، روز پنجشنبه گفت که مشتریانی که به طور نامحدود مسدود شده بودند، اقلامی را به دلیل مناسب نبودن و یا به دلیل پشیمانی از خرید، پس فرستادند.

او گفت که این مشتریان “مکرراً از سطوح بالای خدمات حمل و نقل رایگان و عودت به هزینه تجارت ما، سایر مشتریان و محیط زیست سوء استفاده می کنند”.

Boozt Fulfillment Center - نصب Autostore
خرده‌فروشی آنلاین مد مستقر در سوئد، Boozt AB گفت که 42000 مشتری را به دلیل بازگرداندن اقلام زیادی که خریداری کرده بودند مسدود کرده است. (تامین/گروه Boozt)

در ایمیلی به آسوشیتدپرس، او گفت که آنها کمتر از دو درصد از “بیش از 3 میلیون مشتری در Boozt” اما حدود 25 درصد از کل حجم بازگشت را نمایندگی می کنند.

وی گفت: با توقف این حساب‌ها و کاهش بازگشت‌های غیرضروری، Boozt در سال 2022 تقریباً 791 تن CO2 صرفه‌جویی کرد که نیاز به تقریباً 600 کامیون تحویل در طول یک سال را برطرف کرد.

دفتر مرکزی گروه Boozt مالمو، سوئد
دفتر مرکزی گروه Boozt مالمو، سوئد (تامین/گروه Boozt)

این شرکت تجارت الکترونیک در NASDAQ فهرست شده است و بیش از 1200 کارمند دارد. Boozt AB در چندین کشور اروپایی فعالیت می کند.

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.