خرید فندک کادویی

خرید فندک کادویی ارزان

فندک ها عموما برای شعله ور ساخت آتش استفاده می شوند . اما گاها خرید فندک کادویی را عده ای دوست دارند . مثلا با هدیه دادن یک فندک زیپو اصلی فرد مورد نظر را شگفت زده می کنند . این نوع فندک ها عموما زیبایی بیشتری نسبت به سایر مدل ها دارند . مثلا بدنه آن ها طرح های زیبا دارند . در برخی از موارد عکس ها و طرح های گوناگونی را روی بدنه آن چاپ می کنند . سپس به دیگران هدیه و کادو می دهند . عموما مردان و آقایان دریافت این وسایل را دوست دارند . آن ها از فندک ها برای روشن کردن آتش و یا سیگار خود استفاده می کنند . برخی دیگر نیز علاقه شدیدی به جمع آوری کلکسیون فندک ها دارند .

خرید فندک کادویی

انواع گوناگون فروش فندک کادویی 

اگر برای هدیه دادن به دنبال خرید فندک کادویی هستید مدل های گوناگونی همچون Zippo در بازار وجود دارد . ویژگی منحصر به فردی که این برند دارد این است که محصولات فروشی آن همگی بنزینی هستند . و دارای چخماخی با کیفیت هستند . برای خرید آن ها می توانید به فروشگاه هایی همچون فندک مارکت مراجعه کنید . البته مراکز فروش دیگری نیز مانند زیپوچی نیز وجود دارند که قیمت های کالا های آن برای خرید کادو و هدیه بسیار ارزان و مناسب است .

فندک اصل کادو دهیم یا فیک ؟!

اگر چه هدف شما خرید و هدیه دادن است . اما خب اگر محصول شما یک زیپو تقلبی باشد قطعا توی ذوق خواهد زد و جالب نخواهد بود . به همین دلیل به شما توصیه میکنیم که محصولات را فقط و فقط از فروشنده های معتبر و اصلی تهیه کنید . فندک های اصلی معمولا دارای بارکدی هستند که اگر آن را در سایت فروش آن وارد کنید ، مشخصات را نمایش می دهند . جنس چخماخ و فیتیله این فندک ها عموما خوب و مرغوب است . به راحتی شعله ور می شوند و آتش می گیرند . ولی خب بعضی ها به دلیل قیمت بالا و زیاد آن ها ، می خواهند آتش افروز های تقلبی را خرید کنند . که نتیجه آن فقط یک کادوی ظاهری و عادی است . و خبری از کیفیت و اصالت محصول نیست .

نحوه خرید و ارسال فندک های هدیه

بسته به فروشگاهی که از آن فندک هدیه تهیه می کنید و سفارش می دهید ، ارسال متفاوتی صورت می گیرد . برای مثال لکسی گیفت همیشه با بسته بندی خوب و زیبا همراه با ربان و کاغذ کادو ارسال می کند . این درحالیست که دیگر فروشنده ها با بسته بندی عادی ارسال می کنند . همچنین پس از پرداخت وجه ، لکسی گیفت به صورت آنی و سریع سفارشات را ارسال می کند و شما تحویل می گیرید . اما مراکز خرید دیگر ، نه تنها تخفیفی ارائه نمی کنند ، بلکه به صورت پستی و با قیمتی گران کادو و هدایای شما را می فرستد .

لینک های این مطلب

is.gd

gg.gg

bitly