دانلود رایگان کتاب و مقاله

این سایت به طور اتوماتیک ، اشتراک مجلات کتابخانه ، پایگاه های داده باز ، Pubmed و گوگل را برای یافتن PDF های مورد نظرتان ، جستجو می کند و نتایج مطلوبی را ارائه می دهد. همچنین این پایگاه توسط وب سایت دانشگاه شهید بهشتی مورد تقدیر قرار گرفته است. در ایران به دلیل تحریم های سیاسی صورت گرفته، دانشگاه ها دسترسی محدودی به منابع موجود در پایگاه ساینس دایرکت دارند و بنابراین پژوهشگرین و دانشجویان برای دانلود مقاله از این پایگاه معمولا دچار مشکل هستند. دستیابی و دانلود از منابع رایگان کار سخت نمی باشد ! فریپیپر تمام تلاش خود را در جهت کسب رضایت کاربران خود به کار میبندد ولی به جهت محدودیت در منابع، دسترسی به تمام منابع وب سایت های در ارتباط مقدور نیست. همچنین بسیار یاز مشتریان که از نحوه ترجمه راضی باشند اگر مقاله ای برای ترجمه داشته باشند می توانند بدون واسطه با مترجم مربوطه ارتباط برقرار کنند و از او بخواهند مقاله دیگر آنها را ترجمه کند. مقاله مورد نظر باید طبق یک برنامه زمانی مشخص تهیه شود و اگر بیش از اندازه زمان ببرد از تازه گی آن کاسته میشود. بعد از دانلود فایل می توانید عنوان آن را در سایت جستجو کنید اگر بود ، ترجمه مقاله مربوط را دانلود نمایید و اگر وجود نداشت برای ترجمه مقاله باید به شرکت های ترجمه مراجعه کنید و در خواست ترجمه دهید.

مقاله معمولاً نوشتهای است مربوط به یک موضوع ویژه. بعد از آن لینک مقاله موردنظر را در sci-hub کپیپیست کنید. برخی مقالات مجانی عرضه میشوند و برخی با پرداخت هزینه .اما در تمامی موارد دانلود چکیده مقاله رایگان است تا دانشجویان بتوانند با موضوع کلی مقاله آشنا شوند و در صورت نیاز آن را تهیه کنند. مقاله معمولاً نوشتهای است مربوط به یک موضوع ویژه. آیا موضوع انتخابی تازه و جدید است؟ مقالات پژوهشی نوعی از مقالات هستند که در آنها، فردی براساس انجام پژوهش و تحقیقاتی که خودش حول موضوعی جدید انجام داده است، دست به نگارش میزند. ژورنال آمریکایی پزشکی پیشگیرانه از بین 154 ژورنال دسته پزشکی، عمومی و داخلی رتبه 20 و از بین 180 ژورنال دسته بهداشت حرفهای و محیط عمومی رتبه 23 را به خود اختصاص داده است. ما در این سایت دانلود کل مقاله ها را برای دانشجویان به صورت رایگان قرار داده ایم. با دیدن نسخه اصلی pdf مقاله علمی و همچنین مشاهده ترجمه چکیده آن می توانید تصمیم بگیرید که آیا نیاز به این مقاله دارید یا خیر . در بیشتر مجلات تعداد کلمات چکیده 150 تا 250 کلمه می باشد.

دانلود مقاله پی دی اف تا میوه تولید شود. بر روی عبارت “Related articles” و یا “Cited by” در زیر عناوین مقالات جستجو شده کلیک کنید تا مقالات مشابه مقاله مد نظر خود را جستجو کنید. فقط کافیه لینک مقاله را بفرستیدحداکثر تا 24 ساعت دانلود کنید در ضمن مابقی هزینه دانلود مقالات از انجمن گرفته می شود. ارزیابی شاخصها: مجلات را از نظر شاخصهای مختلف ارزیابی کنید و با یکدیگر مقایسه کنید. در قسمت Search میتوان با استفاده از فیلدهای مختلف از قبیل Authors, Journal Name ,Title, Abstract جستجوی خود را در عنوان، چکیده، نام مجله و غیره محدود کرد. آموزش تصویری دانلود مقاله رایگان از پاب مد برای آندسته از دانشجویان و پژوهشگرانی فراهم شده که به دلایل مختلف از جمله تحریم ها، امکان دسترسی به مقالات چاپ شده در پایگاه های علمی بین المللی را ندارند. معرفي: با استفاده از این سایت ایرانی می توانید به صورت رایگان مقالات معتبر علمی و فصل های کتابهای بین المللی را دانلود نمایید.

سایت دانلود مقاله های ایرانی
برای استفاده از این کتابخانه مجازی، می توانید ابتدا به بانکهای اطلاعاتی معتبر جهانی از جمله ScienceDirect و IEEE Xplore Digital Library و Emerald Insight و Springer Link و The ACM Digital Library مراجعه نموده و مقاله مورد نظر خود را جستجو نمایید، سپس لینک چکیده یا کد DOI مقاله را در این کتابخانه کپی نموده و مقاله مورد نظرتان را رایگان دریافت نمایید. دانلود مقاله در مورد پیامد های طلاق عاطفی چکیده پژوهش حاضر با هدف بررسی طلاق عاطفی است که به روش نظریه مبنایی انجام شده است. از این رو با ارائه تعرفه مناسب مقالات ترجمه شده گوناگون زمینه ای را فراهم کردیم که شما مقاله مورد نیاز خودتان را با بهترین قیمت ممکن خریداری کنید. اولین نسخه آن یک نسخه Lite است که کاملاً رایگان بوده و میتوانید همین حالا آن را روی کامپیوتر خود نصب کنید. امروزه با توجه به پیشرفت روز افزون مباحث و تحقیقات علمی در جهان ، اهمیت مقاله های علمی و دانلود مقاله فارسی روز به روز افزایش می یابد به طوری که یکی از مهم ترین عواملی که در سنجش توانایی های پژوهشی و علمی افراد و محققان مورد توجه قرار می گیرد ، میزان کیفیت مقاله های پژوهشی آن ها است.

سایت دانلود مقاله با Doi
اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد دانلود رایگان مقاله علمی لطفا به بازدید از وب سایت ما.