قالیشویی لواسان در تهران

قالیشویی لواسان در تهران

قالیشویی لواسان در تهران

قالیشویی ملکه شعبه های زیادی در پایتخت دارد. یکی از این شعبه ها، قالیشویی لواسان در تهران می باشد که در تمام روز های سال به مشتریان، سرویس دهی می کند. این قالیشویی با استخدام کارکنان برجسته و متخصص، خدمات گوناگونی را در زمینه های مختلف ارائه می دهد. خدمات متنوع آن در تمامی شعب، قابل اجرا است . از این رو اهالی لواسان و محدوده آن می توانند، ضمن استفاده از قالیشویی لواسان تهران، از  خدمات سایر شعب بهره ببرند.

فرش جز اشیائی است که جایگاه ثابتی در خانه هایمان دارد. به همین دلیل مراقبت از فرش، امری ضروری می باشد. اگر بنا به دلایلی آسیبی به فرش شما وارد شد، می توانید از خدمات متفاوتی که قالیشویی لواسان تهران ارائه می دهد، بهره ببرید. این خدمات در حوزه ترمیم و تعمیر فرش می باشند. این قالیشویی در جایی تاسیس شده که موقعیت بسیار خوبی به لحاظ دسترسی  دارد.

رفوگری:

یکی از پردرخواست ترین خدمات قالیشویی لواسان در تهران، رفوی فرش می باشد. رفو به معنای ترمیم آسیب ها با هدف استفاده دوباره از فرش است. شاید به اشتباه تصور می کردید که اگر فرش شما دچار آسیب شود، دیگر نمی توانید از آن استفاده کنید. در صورتی که این طور نیست. شما می توانید با ترمیم آسیب ها، مجددا از آن استفاده کنید.

لکه گیری:

یکی از خدماتی که قالیشویی لواسان در تهران به مشتریان خود ارائه می دهد، لکه گیری و از بین بردن لکه های فرش می باشد. حتما مشاهده کرده اید در صورت ریختن جوهر و لاک و…، لکه ای در فرش شما ایجاد می شود که تا مدت های زیادی جای آن باقی می ماند. بعضی از لکه ها هستند که پاک نمی شوند. انجام این کار به مواد مخصوص و تخصص نیاز دارد. به شما پیشنهاد می کنیم هنگام بروز این مشکل، با قالیشویی تماس بگیرید.

تعویض ریشه:

بنا به دلایلی ممکن است که ریشه فرش های شما، نیاز به تعویض داشته باشند. عواملی مثل برخورد رطوبت و… از جمله این موارد هستند که ممکن است ریشه فرش شما را دچار پوسیدگی و آسیب کنند. کارکنان قالیشویی لواسان در تهران در این زمینه تخصص دارند. به شما پیشنهاد می کنیم که انجام این کار را به آن ها واگذار کنید.

این موارد، از اصلی ترین خدماتی هستند که قالیشویی به مشتریان خود ارائه می دهد. تمام این اقدامات با رعایت اصول ایمنی و قواعد و ضوابط کاری انجام می شوند. در فرآیند کار به تمام این موارد، توجه بسیار زیادی می شود تا کار با بهترین روش و با بهترین کیفیت انجام شود.

عاملی که قالیشویی ملکه را از سایر رقبا متمایز می کند:

پرسنل مجرب

ما یک تیم کاملا حرفه ای و کاربلد را در قالیشویی تشکیل داریم تا با اتکا به تلاش های هر کدام از  افراد و پرسنل، بتوانیم در راستای تحقق هدف خود که کسب رضایت شما است، حرکت کنیم.پرسنل قالیشویی ملکه، بسیار منظم و با روابط اجتماعی بالایی هستند و همواره در راستای پیشرفت قالیشویی تلاش می کنند و به هدف ما که جلب رضایت شما است جامه عمل می پوشانند.