مصاحبه با تهیه کننده اجرایی Immortals of Aveum پس از رونمایی بزرگ بازی

مصاحبه با تهیه کننده اجرایی Immortals of Aveum پس از رونمایی بزرگ بازی

بازی کاملاً جدید استودیوی EA Originals و Ascendant سرانجام با تریلر بزرگی که گیم پلی و داستان بازی را به نمایش می گذارد، معرفی شد. جاودانه های Aveum.

قبل از جمعه، ما سال گذشته فقط یک تیزر ویدیوی کوتاه در The Game Awards دیده بودیم، اما واقعاً بازی تنها سه ماه دیگر منتشر می شود.

جاودانه های Aveum یک جادوی تیرانداز تک نفره اول شخص است، فکر کنید Call of Duty با جادوهای جادویی، جایی که شما به عنوان شخصیت Jak، یک Battlemage جوان و با استعداد بازی می کنید و باید دنیایی را در لبه پرتگاه نجات دهید.

Immortals of Aveum عنوان جدیدی از EA و Ascendant Studios است که در ماه جولای عرضه می شود. (EA)

مدیر استودیو مسئولیت سه عنوان Call of Duty را بر عهده داشت، بنابراین الهام بخش آن تضمین شده است.

9News.com.au این فرصت را داشت که با کوین بویل، تهیه کننده اجرایی بازی بنشیند و درباره آن صحبت کند.

بویل می گوید که از اینکه می تواند در نهایت خودنمایی کند، هیجان زده است جاودانه های Aveum به دنیا و نمی‌توان منتظر ماند تا مردم داستان عمیق و مبارزات اول شخص شدید و در حال تکامل آن را تجربه کنند.

Immortals of Aveum یک تیرانداز جادویی اول شخص است. (EA)

“احساس فوق العاده ای دارم. منظورم این است که ما در آخرین مرحله مسابقه اینجا هستیم و احساس می کنم چیز بسیار هیجان انگیزی در دست داریم و، صادقانه بگویم، من از اینکه نمی توانم در مورد آن صحبت کنم حالم به هم می خورد. بنابراین این یک فرصت خوب است.”

بویل در سال 2021 به تیم Ascendant Studios پیوست و به برت رابینز، مدیر استودیو، برای ارائه این مفهوم اعتبار می پردازد.

“من فکر می کنم می توان گفت که آنها می توانند انتظار یک کمپین تک نفره و تیراندازی جادویی را داشته باشند که واقعاً روی روایت و داستان سرایی سرمایه گذاری شده است. و یکی از چیزهایی که برای ما به عنوان یک تیم واقعاً مهم بوده جهان است. بویل گفت: ساخت و ساز و، می دانید، استفاده از ابزارهای سینمایی برای روایت داستانی که زمینه ای را به عمل می دهد که برای بازیکن معنا می یابد.

(EA)

“ما این دنیایی داریم که تاریخ و سیاست عمیق و غنی و جغرافیای جالب و نوع روش کار جادو و مشکلات و درگیری‌های این جهان را دارد، واقعاً به خوبی فکر می‌کند و چگونه جک، به عنوان کسی که می‌دانید که در ابتدا فقط یک نور از جادو دارد، اما مشخص شد که فردی با پتانسیل بسیار قدرتمند است.”

Immortals of Aveum حداقل در حال حاضر دارای یک کمپین انحصاری تک نفره است.

بویل می‌خواهد واقعاً این نکته را درک کند که خط داستانی و روابط بازی ضروری است.

بزرگترین بازی های ویدیویی که در سال 2023 عرضه می شوند

«فکر می‌کنم چیزی که در ابتدا به آن اشاره می‌کنم چیزی است که درک آن در قالب تریلر کوتاه‌تر فاش شده سخت است، که نوعی روابط این شخصیت‌ها و کشفی است که در طول بازی اتفاق می‌افتد. که روایت و قصه‌گویی و جهان‌سازی به‌عنوان زمینه‌ای برای کنش بافته می‌شود.»

این چیزی است که من احساس می‌کنم تیم واقعاً آن را به طور مؤثری پشت سر گذاشته است و هنوز هم، می‌دانید، هنوز هم به عنوان کسی که فقط در این روزانه غرق شده‌ام، ضربه می‌زند.

من واقعاً منتظر واکنش بازیکنان به این پایان هستم.»

جاودانه های Aveum در تاریخ 20 ژوئن برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X|S و رایانه های شخصی عرضه می شود.