موشکهای بورس اوراق بهادار ایالات متحده در حالی که به نظر می رسد انتقال بایدن آغاز می شود ؛ خرده فروشان Aussie تحت نظارت بعد از بازگشایی مرز کوئینزلند ، علاقه سفر افزایش می یابد

رئیس جمهور منتخب جو بایدن در حال معرفی نامزدها و منصوبان کابینه خود در پست های مهم امنیت ملی و سیاست خارجی است ، از جمله اولین زنی که جامعه اطلاعاتی ایالات متحده را هدایت می کند و اولین لاتین برای ریاست وزارت امنیت داخلی است.

شش نامزد و منصوب سیاست خارجی و امنیت ملی که روز گذشته رونمایی شد ، با وی در ویلمینگتون ، دلاور روی صحنه هستند.

“امروز خوشحالم كه نامزدی را برای سمتهای خود در دولت خود اعلام كردم. این تیمی است كه كشور و مردم ما را در امنیت و امنیت حفظ خواهد كرد. و این تیمی است كه واقعیت بازگشت آمریكا را منعكس می كند. آماده هدایت جهان ، از آن عقب نشینی نکنید ، “بایدن گفت.

بایدن ادامه داد: “تیم این لحظه را ملاقات می کند ، این تیم پشت سر من است. آنها هسته اصلی من هستند که آمریکا وقتی با متحدانش کار می کند ، قوی ترین است.” “در مجموع این تیم برخی از تعیین کننده ترین دستاوردهای امنیت ملی و دیپلماتیک در حافظه اخیر را به دست آورده است.”

پیش از این ، رئیس جمهور ترامپ ، به همراه مایک پنس ، معاون رئیس جمهور ، ناگهان روز سه شنبه برای سخنرانی هایی که دقایقی قبل در بورس اوراق بهادار برگزار شد ، به اتاق توجیهی کاخ سفید آمد که فقط در یک دقیقه زمان داشت.

Dow برای اولین بار در اوایل روز سه شنبه به 30،000 رسید زیرا عدم اطمینان در مورد نتیجه انتخابات ریاست جمهوری برطرف شد و امیدهای جدید به زودی برای واکسن COVID-19 موجود است.

آقای ترامپ سخنان کوتاهی ارائه داد و هیچ سوالی نکرد.

“من فقط می خواهم به همه تبریک بگویم. بازار سهام Dow Jones Industrial Average ، فقط 30،000 رسید ، که بالاترین میزان در تاریخ است. ما هرگز 30،000 را شکسته ایم ، و این فقط با وجود همه چیزهایی است که با بیماری همه گیر اتفاق افتاده است.

“من از آنچه در جبهه واکسن اتفاق افتاده بسیار هیجان زده هستم ، این کاملاً باورنکردنی است. از نظر پزشکی هیچ چیزی مانند این اتفاق نیفتاده است ، و من فکر می کنم مردم این را تصدیق می کنند و این تأثیر زیادی دارد.”