یک مشاور سئو سایت

البته بهتر است در کنار کلمات اصلی گه جنگ فروش محصول بر سر آنها بالاست، کلمات دیگری نیز انتخاب شود که مخاطبان اطلاعات کمتری نسبت به آن دارند و به نوعی ما شروع کننده ی گفتمان آن کلمه کلیدی در قاعده ی سئو باشیم. کلمات کلیدی که در اکثر مواقع نیز کاربران همانها را عینا در گوگل و یا هر جستجوگر دیگری جستجو میکنند. برای اولویت بندی این کلمات ما باید از ابزارهای خود گوگل کمک بگیریم تا بدانیم میزان جستجوی هر کلمه توسط کاربران چه مقدار است.

ما بدون آگاهی از فضای کسب و کار و یا ماموریت وب سایت کارفرما و نیز نیازمندیهای کاربران و جستجوهای آنها نمی توانیم موتورهای جستجو را برای سایت شما بهینه کنیم. اکنون با اطلاع از وضعیت کلمات کلیدی و وضعیت سایت های رقیبان ما می توانیم یک استراتژی سئو برای وب سایت خویش را بچینیم. در مشاوره سئو، با بررسی سایت شما، سایت رقبا، کلمات کلیدی اصلی و فرعی مدنظر شما و مواردی از این دست راهکارهایی جامع به منظور رقابت، افزایش رتبه و بهبود همیشگی ارائه خواهیم داد. راهکارهای ارائه داده شده کم خرج ترین، حرفه ای ترین و سریع ترین روش های ممکن برای بهبود رتبه در موتورهای جستجو هستند.

در مشاوره سئو به بررسی مشکلات سئو و ارائه راهکارها و استراتژیهایی برای بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو ارائه داده می شود. یکی از مشکلات و خطاهای موجود درسایت که می تواند نتایج سئو را تحت تاثیر خود قرار دهد این است که اکثر برنامه نویسان و طراحان سایت بدون توجه به مشخصه های فنی مورد نیاز سئو اقدام به طراحی و راه اندازی وب سایت می کنند و بدین ترتیب جلوی رشد سئو شما را می گیرند.

برخی از کارفرمایان هم که تحت تاثیر بازار داد وستد ایران هستند گمان می کنند که سئو نوعی پرداخت پول و یا رشوه به گوگل می باشد تا آنها را بالاتر از رقبایشان معرفی کند (خنده). برخی از کارفرمایان که قدم را فراتر گذاشته و با مطالعه راهکارهایی را پیدا کرده اند ولی با توجه به اینکه دانشی در حوزه تبلیغات ندارند به ما مراجعه کرده و از ما می پرسند.

مشاوره با یک متخصص سئو برای پیشرفت انواع کسب و کارهای اینترنتی در دنیای امروزی که بازاریابی آنلاین حرف اول تبلیغات را میزند، ضروری محسوب میشود. یک پاسخ کوتاه به این سوال اینست که، هدف ما از سئو و یا همان بهینه سازی موتورهای جستجو این نیست که بخواهیم گوگل را تعمیر کنیم بلکه با اینکار می خواهیم این موتورهای جستجو و یا به عبارتی عامیانه تر خود گوگل را برای سایت خویش بهینه کنیم تا ما را سریعتر و بهتر ببیند.

مخصوصا آنهایی که در صفحات اول، دوم و یا سوم گوگل مرتبط با هر جستجوی کلمه کلیدی هستند. خود شما چند بار برای جست و جو هایتان به صفحات بعدی گوگل مراجعه کرده اید؟ در بخش بعدی به فواید و مزایای سئو می پردازیم. در این شرایط به صورت تلفنی، صحبت هایی در مورد آنچه که می خواهید، انجام خواهد شد. ممکن است شما به تازگی پا به عرصه بهینهسازی باز نمودهاید و ذهن شما مملو از پرسشهای بیپاسخ باشد؛ یا شاید هم شما یکی از متخصصان برجسته سئو باشید که دچار چالش شده است و نیازمند گفتگو با یکی از همکاران خود است؛ در هر دو صورت و هر شرایط دیگری، دریافت مشاوره از مشاورین سئو، خالی از لطف نخواهد بود.

پس از ثبت سفارش، ما با شما تماس می گیریم و در قالب مشاوره ای دوستانه مسائل و دغدغه های شما را بررسی خواهیم کرد. ولی با همکاری با تیم حرفه ای ما این صبر و انتظار برایتان دلچسب خواهد بود . با استفاده از مشاوره مارکتینگرام هدایایی ارزنده هم دریافت می کنید. ما از کلمه استراتژی برای انجام سئو استفاده می کنیم چرا که باور داریم سئو ابزار لازم میدان جنگ کسب و کارهای اینترنتی برای فروش بیشتر است و نزدیک شدن هر پله به لینک اول نتایج گوگل، زنگ خور شرکت شما را بالاتر برده و حساب بانکی شما را شارژتر.

به عنوان مثال نتایج برای کلمه پرجستجویی همچون موبایل وحشتناک می باشد و ما شاهد هستیم که رقبای شما در صفحه اول گوگل همانند فروشگاه دیجی کالا جزو سایت های برتر دنیا می باشند و این مساله کار را برای ما سخت می کند. این سریعتر و بهتر دیده شدن همان اتفاقی است که می تواند ما را در نتایج گوگل بالاتر ببرد. ما هدایای زیادی برای مشاوره در نظر گرفته ایم که از جمله آن ها می توان به اکانت های پرمیوم سئو همچون maz, kwfinder, alexa، تحلیل تخصصی وب سایت، پکیج لینک بیلدینگ، بازطراحی سایت و …

مشاوره سئو سایت : ما همواره در دفتر شرکت خویش کارفرمایانی را ملاقات کرده ایم که با حالتی مستاصل و درمانده به دنبال افزایش فروش خویش هستند ولی هیچ راهکاری را سراغ ندارند. کارفرمایانی که هر کدام صاحب کسب و کاری بعضا با عمر بالای ۱۰ سال و تعدادی پرسنل هستند ولی درآمدشان تحت تاثیر عوامل اقتصادی و سیاسی دچار رکود شده است. 4. یکی از محبوب ترین تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک می باشد زیرا این فاکتور به نسبت بودجه ی صاحب وب سایت قابل تغییر خواهد بود.

نکته اساسی در شروع هر کاری شناخت دقیق از نیازمندیهای آن کار می باشد. ولی این بهینه سازی موتورهای جستجو برای چه منظوری است و هدفمان از این کار چیست؟ وظایف و نقش مشاور دیجیتال مارکتینگ چیست و چه خدماتی به شما ارائه میدهد؟ اما همین جا و در همین مطلب گفتیم که گوگل دائماً در حال بروزرسانی است و این نشان میدهد که داشتن سئوکار به طور مداوم در یک شرکت میتواند لازم و ضروری باشد. برخلاف تولید محتوا که یک مهارت عام است و شما به پیشزمینهی خاصی برای بهینهکردن آن ندارید، بهینه کردن سایت و کدهای آن، نیاز به دانش برنامهنویسی (بسته به نوع سایت شما ممکن است زبان برنامهنویسی متفاوتی نیاز باشد) است.