آموزش نصب وردپرس (آپدیت 2021) + ویدیو رایگان

مطمئن شوید که وبسرورتان تمام ملزومات لازم برای اجرای وردپرس را داراست، PHP به خوبی نصب و کانفیگ شده است یا برای راهنماییهای بیشتر با سرویسدهندهی هاست یا ادمین سیستم تماس بگیرید. نام پایگاه دادهای که در گام 2 برای وردپرس ساختید. مجموعهی کاراکتری پایگاه داده که معمولاً نیازی به تغییر ندارد. وردپرس اطلاعات پایگاه داده را از شما میپرسد و آن را در یک فایل جدید wp-config.php مینویسد. میتوانید مکان آن را از سرویسدهندهی هاست یا ادمین سیستم بپرسید. دقت کنید که میتوانید بعداً در بخش ادمین تمام این اطلاعات را ویرایش کنید.

اگر فایلها از قبل در وبسرور قرار دارند و از دسترسی shell برای نصب وردپرس استفاده میکنید، تمام محتوای پوشهی wordpressرا در پوشهی root آپلود کنید (اما خود پوشه را آپلود نکنید). گزینهی CheckAll را برای انتخاب تمام مجوزها، بزنید و روی Go کلیک کنید. از چه برنامه هایی برای نصب وردپرس روی کامپیوتر استفاده می کنیم؟ در مرحله دوم و پس از یادگیری کامل html و css نیاز به آشنایی با زبان برنامه نویسی php دارید. از آنجایی که تمامی کدهای مربوط به هسته اصلی وردپرس در سایت گیت هاب دائما توسط برنامه نویسیسان حرفهای در حال اشکال زدایی و بهبود است، وردپرس از امنیت بسیار زیادی برخوردار است و دائما در حال بروزرسانیست.

در این آموزش ابتدا توضیحاتی در مورد وردپرس داده شده و یک طرح کلی در فتوشاپ پیاده سازی خواهد شد و سپس کد نویسی این طرح انجام خواهد گرفت که بخشی از آن هم مربوط می شود به نرم افزار دریم ویور. اگر لازم است که فایلها را در وبسرور آپلود کنید، نام پوشهی wordpress را به نام دلخواه تغییر دهید و سپس با استفاده از یک کلاینت FTP پوشه را به مکانی دلخواه درون پوشهی root وبسایت منتقل فیلم آموزش نصب افزونه در وردپرس کنید. برای برگشتن به صفحهی اصلی، روی آیکون phpMyAdmin در بالا و سمت چپ کلید کنید و سپس به تَب Users بروید.

به جای یک صفحهی وب، لیستی از پوشهها را میبینم. وردپرس را میتوانید با استفاده از تمها و پلاگینها شخصیسازی کنید. امروزه افزونههای فوقالعادهای برای بهینهسازی کامل سایتتان در موتورهای جستجو وجود دارند که شما با نصب آنها و یادگیری یکسری نکات میتوانید سئو سایتتان را به خوبی بهبود ببخشید و در نتایج موتورهای جستجو در رتبه بسیار خوبی قرار بگیرید. اگر راه آموزش وردپرس را درست طی کنید وردپرس برای شما بهترین خواهد بود در غیر این صورت نمیتوانید به هدفی که از یادگیری و آموزش وردپرس دارید برسید. اگر دوست دارید که همه، از جمله موتورهای جستوجو، به وبلاگ شما دسترسی داشته باشند، این گزینه را فعال نکنید.