آنتونی آلبانیز در میان 100 فرد تاثیرگذار تایم قرار گرفت

نخست وزیر استرالیا آنتونی آلبانیز مجله تایم به عنوان یکی از 100 فرد تأثیرگذار در جهان معرفی شده است.

فهرست سالانه دستاوردهای هنرمندان، رهبران، مبتکران و دیگر چهره‌های مهم از سراسر جهان را برجسته می‌کند.

آلبانیز به عنوان یکی از تأثیرگذارترین رهبران جهان در نظر گرفته شد، زیرا او به نزدیک شدن به یک سال ریاست جمهوری خود نزدیک می شود.

گنجاندن آلبانیز در فهرست با مقدمه ای از جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا همراه بود که همتای استرالیایی خود را “نماد امید و الهام بخش” خواند.

ترودو به خاستگاه آلبانیز اعتبار می دهد و این واقعیت را برجسته می کند که او در خانه های عمومی در اینر-وست سیدنی بزرگ شده است.

ترودو با تمجید از صعود آلبانیز به رهبری سیاسی، گفت: “این ایده که مهم نیست که چه کسی هستید یا از کجا آمده اید، باید هر شانسی برای موفقیت در زندگی داشته باشید.”

سیاستمداران کمی مانند آنتونی آلبانیز آن سفر را تجسم می کنند.

جاستین ترودو، رهبر مشترک المنافع و متحد نزدیکش نیز اعتقاد آنتونی آلبانیز “که ما نیاز به اقدامات جاه طلبانه اقلیمی داریم” و حمایت بی دریغ او از دموکراسی را تحسین کرد.

ترودو گفت: «در دنیایی که مردم به طور فزاینده‌ای در مورد آینده‌ای برای آنها و خانواده‌هایشان نامطمئن هستند، ایجاد ترس و تفرقه برای سیاستمداران آسان است.

“انتخاب مسیر امید و فرصت، شجاعت بسیار زیادی می‌طلبد و این شجاعت در درون آنتونی آلبانیز وجود دارد.”

آلبانیز گفت که این توافق فصل جدیدی در روابط استرالیا و ایالات متحده است.
دست دادن آلبانی با جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، در جشن قرارداد زیردریایی AUKUS که به گفته او فصل جدیدی در روابط بین استرالیا و ایالات متحده است. (نه)

آلبانیز در کنار رهبران سیاسی سراسر جهان و هر دو طرف طیف سیاسی در این فهرست قرار گرفت. جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، در کنار میچ مک کانل، رهبر جمهوری خواهان ایالات متحده، در این فهرست قرار داشت.

اولنا زلنسکا، بانوی اول اوکراین و لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، رئیس‌جمهور کهنه کار برزیل و اولاف شولتز، صدراعظم آلمان نیز این رتبه را کسب کردند.

غیبت های سیاسی قابل توجهی برای شی جین پینگ رئیس جمهور چین و امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه مشاهده شد.

الون ماکس، برنارد آرنو و جف بزوس سه فرد ثروتمند را تشکیل می دهند.

ثروتمندترین فرد جهان کسی است که احتمالا هرگز نامش را نشنیده اید

بیانسه، لیونل مسی و جنیفر کولیج و همچنین طیف وسیعی از چهره‌های آشنا در هنر، موسیقی و ورزش در این فهرست قرار گرفتند.

تیتان‌های صنعت، مانند دومین مرد ثروتمند جهان، ایلان ماسک، یا مدیر عامل دیزنی، باب ایگر، نیز در این فهرست حضور داشتند.

نخست وزیران قبلی استرالیا که در فهرست تایم 100 قرار گرفته بودند شامل کوین راد، که در سال 2008 ظاهر شد، و جان هوارد در سال 2005 در فهرست جهانی ظاهر شد.