اتهامات سوء استفاده جنسی از بازیگران «Dance With Wolves» تایید شد

یک قاضی نوادا اتهام قاچاق مواد مخدر را علیه یکی از سابقاً رد کرده است رقصنده با گرگ بازیگر اما حمایت کرد لاس وگاس کیفرخواست گسترده هیئت منصفه درباره 18 جنایت جنایی مرتبط با سوء استفاده جنسی.
کارلی کیرنی، قاضی دادگاه منطقه کلارک در یک دستور گفت که دادستان های ایالت شواهد کافی ارائه کردند تا «یک هیئت منصفه معقول به این نتیجه برسد که تجاوزات جنسی رخ داده است» اما دریافتند که هیچ شهادتی وجود ندارد که ارتباط برقرار کند. ناتان در تعقیب اسب به قارچ سیلوسایبین که محققان هنگام جستجوی خانه او پیدا کردند.

چیسینگ هورس، 46 ساله، از کیرنی خواسته بود که کل کیفرخواست را پرتاب کند و گفت که متهمانش می خواستند با او رابطه جنسی داشته باشند. یکی از این زنان کمتر از 16 سال سن داشت – سن رضایت در نوادا – وقتی می‌گوید Chasing Horse شروع به سوء استفاده از او کرد.

تعقیب اسب در دادگاه ایالات متحده
ناتان تعقیب اسب که برای بازی در فیلم برنده اسکار کوین کاستنر در سال 1990 شناخته می شود، در میان قبایل در سراسر ایالات متحده و کانادا به دلیل انجام مراسم شفا و اجتماعات معنوی شهرت پیدا کرد. (AP)

کریستی هولستون، مدافع عمومی، گفت که هیچ نظری در مورد حکم قاضی جمعه گذشته ندارد.

تعقیب اسب در ماه فوریه به اتهام تجاوز جنسی به یک خردسال، آدم ربایی، کودک آزاری، فحشا و قاچاق مواد مخدر متهم شد.

او از 31 ژانویه، زمانی که توسط افسران SWAT در نزدیکی خانه ای که با پنج همسرش در شمال لاس وگاس زندگی می کرد، دستگیر کردند، با وثیقه 300,000 دلاری (450,000 دلار) در یک زندان شهرستانی نگهداری می شود.

دستگیری او موجی از شوک در سراسر کشور هند ایجاد کرد و منجر به اتهامات جنایی بیشتر در حداقل سه حوزه قضایی دیگر، از جمله در کانادا و دادگاه منطقه ای ایالات متحده در نوادا، و همچنین در منطقه رزرواسیون هند فورت پک در مونتانا شد.

تعقیب اسب در منطقه حفاظت شده رزباد در داکوتای جنوبی – محل زندگی سیکانگو سیوکس، یکی از هفت قبیله ملت لاکوتا – به دنیا آمد و به دلیل بازی در فیلم “خیلی لبخند می زند” در فیلم کوین کاستنر در سال 1990، شهرت زیادی دارد.

حامیان Chasing Horse در دادگاهی در ایالات متحده حضور دارند
دادستان ها ناتان چیسینگ هورس را متهم کرده اند که از موقعیت خود در جامعه بومی آمریکا برای دسترسی به دختران و زنان آسیب پذیر سوء استفاده کرده است. (AP)

پلیس و دادستان گفته اند که در دهه های پس از حضور در فیلم برنده اسکار، اسب تعقیب خود را در قبایل سراسر کشور به عنوان یک پزشک با قدرت شفابخش که می تواند با موجودات برتر ارتباط برقرار کند، عرضه کرده است.

آنها او را متهم می کنند که از موقعیت خود برای رهبری فرقه ای به نام The Circle، دسترسی به دختران و زنان آسیب پذیر و گرفتن همسران زیر سن قانونی استفاده می کند.

بر اساس کیفرخواست وی در دادگاه ایالتی، جنایات ادعا شده به اوایل دهه 2000 باز می گردد و از چندین ایالت ایالات متحده از جمله نوادا، مونتانا و داکوتای جنوبی عبور می کند.

مقامات گفته اند که یکی از قربانیان 14 ساله بوده است، زمانی که چیسینگ هورس به او گفت که ارواح اجدادشان به او دستور داده اند که با او رابطه جنسی داشته باشد.

استیسی کولینز، دادستان کانتی کلارک، چهارشنبه گذشته در دادگاه گفت: «مادر او بیمار است، و به او گفته شد که باکرگی او تنها بخش باقیمانده اوست و او باید برای حفظ سلامتی مادرش این را فدا کند.»

کولینز همچنین از اظهار نظر درباره تصمیم قاضی خودداری کرد.

چه کسی محبوب ترین گروه جهان را شکست؟

محاکمه در این پرونده ایالتی قرار است در اول ماه مه آغاز شود. Chasing Horse خود را بی گناه دانسته و از حق خود برای محاکمه ظرف 60 روز پس از کیفرخواست خود استناد کرده است.