اخبار جدید استرالیا امروز ، به روزرسانی ویروس کرونا و آخرین عناوین انتخابات ایالات متحده در 17 نوامبر 2020:

رابرت اوبراین ، مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده ، در مصاحبه جدید وعده داد که اگر به گفته وی ، جو بایدن برنده انتخابات 2020 تعیین شود ، یک انتقال حرفه ای از شورای امنیت ملی کاخ سفید وجود دارد. ، برای اولین بار ، که نتیجه احتمالی آن است ، می گوید: “بدیهی است که اکنون اوضاع به آن شکل است.”

“اگر دولت جدیدی وجود داشته باشد ، آنها مستحق مدتی ورود و اجرای سیاستهای خود هستند … اگر بلیط بایدن-هریس به عنوان برنده تعیین شود ، و بدیهی است که اکنون همه چیز به این شکل است ، ما یک انتقال بسیار حرفه ای از شورای امنیت ملی ، “او در بحث در مجمع امنیت جهانی گفت.

رابرت اوبراین ، مشاور امنیت ملی ایالات متحده ، قول انتقال منظم قدرت در کاخ سفید را داده است.

در همین حال ، لاری هوگان ، فرماندار جمهوری خواه گفت که “زمان آن فرا رسیده است که” دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا قبول کند که او در انتخابات شکست خورده است ، و به مصاحبه کننده ای از بنیاد ریاست جمهوری رونالد ریگان گفت که جو بایدن دموکرات “یک پیروزی قریب به اتفاق” در برابر آقای ترامپ است .

آقای هوگان ، فرماندار مریلند ، گفت که او موافق است که کشور “برای اطمینان از شمارش هر رای” لازم است و باید فرایندی برای به چالش کشیدن بی قانونی ها دنبال شود ، اما تاکنون “هیچ مدرکی وجود نداشته است (جمهوری خواهان) در هیچ موردی پیروز نشده اند. “

آقای هوگان در مورد ادعاهای بی اساس آقای ترامپ گفت: “این اعتبار خود را از دست می دهد.” “هر روز بیشتر جمهوریخواهان بیرون می آیند. ما در بحران های دوقلو هستیم. COVID-19 در سراسر کشور در حال گسترش است … و اقتصاد ما در حال سقوط است ، و رئیس جمهور تمام روز و شب در مورد ضرب و شتم جو بایدن در توییت است. با تمرکز بر روی بیایید چند ماه آینده یک ماه موفقیت آمیز داشته باشیم و روی این مشکلات تمرکز کنیم. “

وقتی هوگان مستقیماً در مورد زمان تسلیم شدن آقای ترامپ س askedال شد ، آقای هوگان گفت: “منظور من این است که فردا دو هفته می شود که ما چیزی ندیده ایم. زمان آن فرا رسیده است. افراد بیشتر ، طرفداران بسیار نزدیک و دوستان رئیس جمهور هستند همه به او توصیه می کنند. او فقط گوش نمی دهد. “

آقای هوگان افزود كه اگرچه بازشماری ها و چالش ها می تواند چند صد رأی بیشتر داشته باشد ، اما ادعاهای آقای ترامپ به رفع اختلاف نزدیك نخواهد بود.

آقای هوگان گفت: “ما قرار نیست پنج میلیون رای در همه این ایالت ها جبران كنیم.” “در این مرحله یک پیروزی بسیار چشمگیر بود.”