اخبار دادگاه سیدنی، زمان بندی در محاکمه به اتهام رابطه جنسی با دانش آموز بسیار مهم است

به گفته وکیل او، دادستان باید ثابت کند که کریس داوسون با یک دختر نوجوان در زمانی که او شاگردش بود، فعالیت جنسی داشته است.

زن قاتل 74 ساله محکوم به انجام فعالیت جنسی با دختری که در طول محاکمه فقط به نام AB شناخته می شود، بین ژوئیه تا دسامبر 1980، در حالی که دختری 16 ساله و شاگردش بود، متهم است.

داوسون این اتهام را رد می کند و روز سه شنبه در ناحیه نیو ساوت دبلیو بی گناه خود را اعتراف کرد دادگاه.
کریس داوسون برای اولین روز محاکمه قتل خود به دادگاه عالی سیدنی می آید.
کریس داوسون در بیرون دادگاه عالی در سیدنی. (نیک مور)

اما بلیزارد، دادستان ولیعهد، گفت که این مورد مناقشه نیست که رابطه جنسی بین این دو صورت گرفته است.

خانم بلیزارد گفت: «موضوع اصلی زمان‌بندی و شروع رویدادها خواهد بود.

داوسون برای اولین بار در سال 1979 متوجه این دختر شد و سپس “ترتیبات خود را برای حضور او در کلاس خود در سال بعد انجام داد.”

خانم بلیزارد با تشریح شواهد مورد انتظار از یک شاهد برای اولین بار از هرگونه تماس فیزیکی، گفت که او توجه خاصی به او کرد و او شروع به اعتراف به مشکلاتی کرد که در خانه داشت، قبل از اینکه گفته شود در یک کارناوال ورزشی دستش را روی زانویش بگذارد. بین جفت

خانم بلیزارد گفت که AB بعداً شروع به نگهداری از بچه‌های داوسون کرد و این جفت در ماشین او بوسیدند، چند روز یا چند هفته قبل از اینکه او را به خانه پدر و مادرش در جنوب سیدنی در Maroubra هدایت کرد.

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.

کلر واسلی، مدافع عمومی، به قاضی سارا هاگت یادآوری کرد که او مجبور نیست داوسون را بر اساس معیارهای حقوقی یا اخلاقی معاصر قضاوت کند، و آنچه که او درباره محکومیت او به قتل می داند نباید در دادگاه تاثیری داشته باشد.

خانم وسلی گفت، فعالیت جنسی بین داوسون و AB در زمانی که او زیر 18 سال و دانشجوی کرومر بود، آغاز شد، اما یکی از داوسون نبود.

AB قرار است در حالی که دادگاه در روز سه شنبه ادامه دارد، شهادت دهد.

داوسون در سال 2022 به دلیل قتل همسرش لینت در ژانویه 1982 به زندان افتاد، با این که قاضی دریافته است که انگیزه او برای دنبال کردن یک رابطه بدون محدودیت با دانش آموز بوده است.

مسائل بهداشتی در دوران پیری به این معنی است که داوسون در طول محاکمه به تنهایی از وقفه بیشتری برخوردار می شود.

خوانندگانی که به دنبال حمایت هستند می توانند با شماره 1800 RESPECT (1800 737 732) یا با خدمات پشتیبانی ملی سوء استفاده جنسی و جبران خسارت تماس بگیرند 1800 211 028