ادای احترام نخست وزیر به “درخشنده ترین ستاره در آن کهکشان”

کمدین‌ها، سلبریتی‌ها و سیاستمداران به طور یکسان به مردی که در پشت کاراکترهای مشهور جهان، از جمله Dame Edna Everage و Sir Les Patterson، در بیمارستان سنت وینسنت سیدنی در پی عوارض جراحی لگن درگذشت، ادای احترام کردند.

ما گزیده ای از برخی از ادای احترام را در زیر گردآوری کرده ایم

زندگی شگفت انگیز بری هامفریز در تصاویر

“به مدت 89 سال، بری هامفریز ما را از طریق کهکشانی از شخصیت ها سرگرم کرد، از دام ادنا تا سندی استون. اما درخشان ترین ستاره در آن کهکشان همیشه بری بود. او یک شوخ طبعی، طنزپرداز، نویسنده و بی نظیر بود. هم هدیه بود و هم هدیه. – نخست وزیر آنتونی آلبانیز.

“خداحافظ possums. بری نه فقط خودش را داد، بلکه به ما Dame Edna، Sir Les و خنده های بی شماری داد. زندگی او یادآور قدرت هنرها بود. این کمدی و طنز است که او در مورد استرالیایی ها خیلی می گفت. به خودمان و به دنیا.” – پاتریک گورمن.

“بری و آلتر ایگوی او Dame Edna Everage صحنه‌ها و اکران‌های جهان را روشن کردند. موفق‌ترین مجری تئاتر انفرادی در تمام دوران، در هر جای دنیا – بری یک افسانه بود. تعریف خلاقیت و اجرای استرالیایی برای نسل‌ها. Vale Barry Humphries.” – کریس مینز، نخست وزیر NSW.

“امشب ما یک افسانه را از دست دادیم. بری هامفریس بیش از هفت دهه به صنعت سرگرمی استرالیا کمک کرده است. و میراث او از طریق بسیاری از شخصیت های بزرگتر و نوشته های نمادین او زنده خواهد ماند.” – نخست وزیر ویکتوریا دانیل اندروز.

“استرالیا بهترین پیشگوی فرهنگی، درخشان ترین طنزپرداز و بزرگترین کمدین فرهنگی خود را با درگذشت بری هامفریز AO CBE باهوش و شگفت انگیز از دست داد. او برای همیشه نماد ارزشمند استرالیا خواهد بود.” پیتر داتون.

“متأسفم که بری هامفریز صحنه ما را ترک کرد. او برای خیلی ها لذت زیادی را خریده است، برای نسل های زیادی ما را می خنداند. و به خوبی نماینده استرالیا بود.” – جف کنت.

“بری هامفریس با هوش، خلاقیت و جذابیت خود صفحه و صحنه ما را روشن کرد. او شخصیت های نمادینی مانند Dame Edna Everage + سر لس پترسون را به ما داد که به عنوان نمادی از طنز منحصر به فرد استرالیایی ما زندگی خواهند کرد. او عاشق سرگرمی و سرگرمی بود. دنیا دوست داشت او را تماشا کند. واله.” – تانیا پلیبرسک.

“Nightnight Barry Humphries. فراموش نشدنی ترین ویرانگر، شرورترین، روشنگرترین و خنده دارترین آنها. دوست عزیز در آخرین سفر خود با تراموا به آن پارک بزرگ واتل در آسمان، خوب سفر کنید.” – استیو ویزارد

“بسیار غمگین. دلتنگ او خواهد شد #barryhumphries Vale Bazza” – نورمن گانستون.

RIP Barry Humphries، 89. یکی از بامزه ترین افرادی که تا به حال ملاقات کرده ام. یک نابغه کمدی فوق العاده باهوش، سرگرم کننده، جسور، تحریک آمیز، شیطنت آمیز. به همان اندازه که در خصوصی خنده دار بود، مثل دام ادنا نمادین. چه زندگی، چه شخصیتی. برای همه خنده هایت متشکرم، بری.” – پیرز مورگان.

اینجا ثبت نام کنید برای دریافت خبرنامه های روزانه و هشدارهای اخبار فوری، مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می شود.