ارتش فرانسه اخلاقی اخلاقی برای سربازان بیونیک بدست می آورد

نیروهای مسلح فرانسه اکنون به دنبال گزارش کمیته اخلاق نظامی ، اجازه توسعه “سربازان افزوده” را دارید.
این گزارش که روز سه شنبه برای عموم منتشر شد ، درمان های پزشکی ، پروتز و ایمپلنت هایی را بهبود می بخشد که “ظرفیت های جسمی ، شناختی ، ادراکی و روانی” را بهبود می بخشد و می تواند امکان ردیابی مکان یا ارتباط با سیستم های تسلیحاتی و سایر موارد را فراهم کند. سربازان.
نیروهای مسلح فرانسه اکنون به دنبال گزارش کمیته اخلاق نظامی اجازه توسعه “سربازان افزوده” را دارند. (Alamy Stock Photo)

سایر مداخلات احتمالی در نظر گرفته شده توسط کمیته اخلاق نیروهای مسلح شامل درمان های پزشکی برای جلوگیری از درد ، استرس و خستگی و موادی است که در صورت اسیر شدن یک سرباز ، انعطاف پذیری ذهنی را بهبود می بخشد.

این کمیته گفت که فرانسه باید “برتری عملیاتی نیروهای مسلح خود را در یک زمینه استراتژیک چالش برانگیز” حفظ کند ضمن رعایت قوانین حاکم بر قانون نظامی ، بشردوستانه و “ارزشهای اساسی جامعه ما”.

نمونه های دیگری از اصلاحات ممنوع شامل کاشت های شناختی است که می تواند بر اعمال اراده آزاد یک سرباز تأثیر بگذارد ، یا تغییراتی است که می تواند روی ادغام مجدد آنها در زندگی غیرنظامی تأثیر بگذارد.

وزیر دفاع فرانسه ، فلورانس پارلی پس از شرکت در جلسه هفتگی کابینه در کاخ ریاست جمهوری الیزه در پاریس در 9 دسامبر سال 2020 پیاده روی می کند. (خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

خانم پرلی گفت: “اما ما باید صریح و واضح بگوییم ، همه افراد عقاید مشابه ما را ندارند و ما باید خود را برای چنین آینده ای آماده کنیم.”

با این حال خانم پرلی در را برای تغییرات آینده در سیاست باز گذاشت.

وی گفت: “این نظری استوار نیست و به طور منظم با توجه به تحولات آینده مورد ارزیابی مجدد قرار می گیرد.”

کمیته اخلاق دفاعی در پایان سال 2019 ایجاد شد و متشکل از 18 نفر از حوزه های مختلف است.

وظیفه ارائه وضوح در مورد س onالات اخلاقی ناشی از کاربردهای نظامی بالقوه نوآوری های علمی و فناوری را دارد.

قدرت نظامی چین
این گزارش به دنبال نگرانی در مورد تهدید چین برای دموکراسی ایالات متحده و جهان است که توسط مدیر اطلاعات ملی ایالات متحده مطرح شده است. (AAP)
انتشار این گزارش به دنبال ستونی از نظر جان راتکلیف ، مدیر اطلاعات ملی ایالات متحده در وال استریت ژورنال است که وی در آن نگرانی ها را در مورد تهدید چین برای دموکراسی ایالات متحده و جهان، و همچنین برنامه های آن برای فن آوری نظامی.

آقای راتکلیف نوشت: “اطلاعات آمریكا نشان می دهد كه چین حتی آزمایشات انسانی را بر روی اعضای ارتش آزادیبخش خلق انجام داده است به امید توسعه سربازانی با توانایی های بیولوژیك.”

“برای دستیابی به قدرت در پکن هیچ مرز اخلاقی وجود ندارد.”

وزارت امور خارجه چین با انتقاد از این سخنان ، “برخی از سیاستمداران طرف آمریكا” را به “جلوگیری از تولید و انتشار ویروسها و دروغهای سیاسی” فراخواند.

در سال 2016 ، CNN گزارش داد که ارتش آمریكا میلیون ها دلار صرف کاشت پیشرفته ای می کرد که به مغز انسان امکان ارتباط مستقیم با رایانه را می داد.

بازوی تحقیقاتی پنتاگون ، آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی (DARPA) ، امیدوار است که این کاشت به انسان اجازه دهد مستقیماً با رایانه ارتباط برقرار کند ، که این امر می تواند برای افراد دارای ناتوانی شنوایی و بینایی ، مانند جانبازان مجروح در جنگ مفید باشد.