استرالیایی هایی که از مسابقات فوق العاده کناره گیری کرده اند ممکن است واجد شرایط بهزیستی نباشند

مشخص شده است که میلیون ها استرالیایی که برای کمک به گذراندن دوران بارداری خود مبلغی را از ترم خود خارج کرده اند بحران COVID-19 اگر شغل خود را از دست بدهند ممکن است قبل از واجد شرایط بودن بهزیستی ابتدا مجبور به استفاده از آن پول شوند.

مخالفان در پارلمان فدرال به حمله دست زده اند ، دولت را متهم كرده است كه مردم را به حمله به سوپاپ صندوق خود ترغیب كرده است ، بدون آنكه به آنها هشدار دهد كه می تواند آنها را از پرداخت JobSeeker رد صلاحیت كند.

این ادعاها در حالی است که دولت برنامه خود را برای تمدید دوره انتظار دارایی های مایع از 13 به 26 هفته پیش می برد.

زنی که پول نقدی در دست دارد.
زنی که پول نقدی در دست دارد. (عرضه شده / 9 عسل)

اگر دولت موفق باشد ، این بدان معناست که افرادی که متقاضی جویای کار هستند که بیش از 18000 دلار ، به غیر از خانه یا ماشین ، متقاضی کار هستند ، در صورت بیکاری باید 26 هفته منتظر بمانند تا هرگونه پرداختی را دریافت کنند.

کارگر می گوید فردی که 20 هزار دلار از هزینه فوق العاده خود خارج کرده و آن را در بانک قرار داده است ، اگر بعداً در شرایط سخت قرار بگیرند ، با تأمین بودجه بهزیستی خود به دولت یارانه می دهد.

وزیر خدمات دولتی ، استوارت رابرت ، ادعاهای حزب کارگر را رد کرده و گفته است که مزایای پرداخت حق سنوات در دوره انتظار دارایی های مایع شامل نمی شود.

با این حال ، وی به مجلس گفت ، “اگر کسی به فوق العاده زودرس خود دسترسی پیدا کند و این مبلغ در دارایی های نقدینگی وی لحاظ شود ، بسته به اینکه به عمر اضافه ترش خود دسترسی داشته باشند ، ممکن است در محاسبه دوره انتظار دارایی نقدینگی لحاظ شود.”

قوانین اطراف JobSeeker می تواند برخی از افراد را بدون شغل از دست بدهد. (گتی)

پس از بیکار شدن فرد در صورت برداشت از فوق العاده ، این مبلغ شامل نمی شود.

انتظار می رود برداشت های زودهنگام از سوپر در پایان سال از 36 میلیارد دلار فراتر رود ، در پاسخ به تعدیل قوانین توسط دولت برای کمک به مردم برای عبور از بحران COVID-19.

دولت مردم را به استفاده از این گزینه تشویق کرده است.

در حالی که بسیاری از مردم از این پول برای پرداخت بدهی یا صرفاً برای زنده ماندن استفاده كرده اند ، اما آمار و ارقام این هفته نشان می دهد كه استرالیایی ها پول خود را در سطح ركورد جمع می كنند.

بسیاری می توانستند مبلغی را از مبلغ فوق العاده خود برداشت کرده و در بانک بگذارند که در مواقع اضطراری به راحتی می توانند دست به آن بزنند.

به آنها هشدار داده نشده بود كه به احتمال زياد آنها را در شرايط امنيتی دولت واجد شرايط نخواهد كرد.